Lav appetit - kræft?
Fra : dktekno

Dato : 20-01-08 13:42

Inde for den seneste måneds tid har jeg spist mindre og mindre.

I efteråret spiste jeg rask væk 3 sandwiches til frokost, og idag til
frokost kunne jeg kun lige knap spise 2 sandwiches, og jeg måtte endda smide
noget af det ud.

Selvom andre mener at jeg stadig spiser godt, så bekymrer min stadig lavere
appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende
tarmkræft.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 20-01-08 14:02

On Sun, 20 Jan 2008 13:41:53 +0100, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende

Mon ikke den dårlige appetit kommer fordi du sidder stille i en stol
og bekymrer dig ??

Så vidt jeg kan gennemskue er du først i tyverne, og tarmkræft
optræder typisk i alderen fra 50 og opefter...

Så du har vist mange gode år tilbage endnu....

<mlr>

Fra : KS

Dato : 20-01-08 16:31

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> optræder typisk i alderen fra 50 og opefter...
>
> Så du har vist mange gode år tilbage endnu....

- jeg har hørt om undtagelser......
mvh
kenneth

Fra : bk

Dato : 20-01-08 15:31

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lavere
> appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende

NEJ DU,problemet skal nok løses i den anden ende.

Fra : Carsten Riis

Dato : 20-01-08 15:52

dktekno skrev den 20-01-2008 13:41:
> [...]
> appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende

Hvad mener du med en sandwich?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 20-01-08 16:12

dktekno wrote:
> I efteråret spiste jeg rask væk 3 sandwiches til frokost, og idag til
> frokost kunne jeg kun lige knap spise 2 sandwiches, og jeg måtte
> endda smide noget af det ud.

jeg kan kun spise 1 sandwich...

> Selvom andre mener at jeg stadig spiser godt, så bekymrer min stadig
> lavere appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være
> begyndende tarmkræft.

nej det er aliens...

Rasmus

Fra : Lise Hansen

Dato : 20-01-08 19:43

Hvis jeg husker rigtigt, bad du for nogle måneder siden om råd, fordi du
mente, at du var blevet for tyk; vist nok fordi du fik øget appetit p.gr.a.
medicin.
Måske skyldes din nedsatte appetit, at du nu har fået "normal" appetit.
Dette skal du selvfølgelig bare være glad for.
hilsen
Lise

Fra : Martin

Dato : 20-01-08 20:05

> Selvom andre mener at jeg stadig spiser godt, så bekymrer min stadig
> lavere
> appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende
> tarmkræft.

Det er det IKKE. Jeg spiser mindre end de fleste og er hverken
over-undervægtig eller ramt af sygdom på nogen måde af den grund.

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-08 00:24

Martin skrev den 20-01-2008 20:05:

> Det er det IKKE. Jeg spiser mindre end de fleste og er hverken
> over-undervægtig eller ramt af sygdom på nogen måde af den grund.

Og ud fra, hvordan du spiser, så udelukker du at andre ikke kan have
sygdom pga. lidt spisning?

hallloooo, martin. det er vist godt, at du ikke er læge eller på
anden måde sundhedsperson.

Fra : Martin

Dato : 21-01-08 19:27

> Og ud fra, hvordan du spiser, så udelukker du at andre ikke kan have
> sygdom pga. lidt spisning?

Der er i al fald ingen konstaterede og jeg "døjer" heller ikke med nogle
symptomer overhovedet (bortset fra det med fødderne ;))
Men jeg tror ikke lige det har noget med at gøre om jeg normalt ville spise
1 2 eller 4 sandwich ad gangen. Jeg siger ikke at der ikke findes
underernæring, men at tro man har kræft fordi man tidligere havde lyst til 3
og nu kun 2 sandwich er nok at skyde over målet...

> hallloooo, martin. det er vist godt, at du ikke er læge eller på anden
> måde sundhedsperson.

Det er jeg så faktisk. Ikke læge, men "på anden måde sundhedsperson".

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-01-08 22:00

Martin skrev den 21-01-2008 19:26:

> Der er i al fald ingen konstaterede og jeg "døjer" heller ikke med nogle
> symptomer overhovedet (bortset fra det med fødderne ;))

fødderne? Det med at du ikke kan få dem ud af sengen om morgenen eller
hvad?

> [...]
> underernæring, men at tro man har kræft fordi man tidligere havde lyst
> til 3 og nu kun 2 sandwich er nok at skyde over målet...

Meget mulig, men det er sindsyg måde at du argumenter med!

> Det er jeg så faktisk. Ikke læge, men "på anden måde sundhedsperson".

Er du ikke uddannet butiksekspedient? Og går ledig?

Fra : Martin

Dato : 22-01-08 11:27

> fødderne? Det med at du ikke kan få dem ud af sengen om morgenen eller
> hvad?

Dem kan du læse om i tråden lige under denne.

> Er du ikke uddannet butiksekspedient? Og går ledig?

Man kan godt have et deltidjob og stadig være ledig. Jo jeg er uddannet
salgsassistent. Men det er ikke den eneste uddannelse jeg har.

Fra : Carsten Riis

Dato : 23-01-08 23:21

Martin skrev den 22-01-2008 11:26:

> Dem kan du læse om i tråden lige under denne.

??? hvad hedder den tråd?

Husk lige på, at jeg sandsynligvis sorter nyhedsgruppeindlæg noget
anderledes end du gør.

Tråden under denne hedder: Hygiejnehypotesen afvist endnu engang

> Man kan godt have et deltidjob og stadig være ledig.

hvor meget deltidsjob har du?
jeg formoder: meget lidt!

> Jo jeg er uddannet
> salgsassistent. Men det er ikke den eneste uddannelse jeg har.

syntes du så ikke, at det er lidt mærkelig, at du stadig render ledig?

Kunne det mon være, at det har noget at gøre med din måde at tænke

At have et arbejde

på?

Fra : Rado

Dato : 20-01-08 23:26

wrote:

> [...]
>appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende

Som en anden skrev: prøv at lade være med at tænke så mange negative
tanker omkring dit helbred, det giver bagslag. Stof til eftertanke:

"Ten years ago, researchers stumbled onto a striking finding: Women
who believed that they were prone to heart disease were nearly four
times as likely to die as women with similar risk factors who didn't
hold such fatalistic views.

The higher risk of death, in other words, had nothing to with the
usual heart disease culprits -- age, blood pressure, cholesterol,
weight. Instead, it tracked closely with belief. Think sick, be sick."

http://tinyurl.com/jcr5

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-01-08 13:07

> [...]
lavere
> appetit mig. Jeg er begyndt at være bange for om det kan være begyndende

Selv om jeg ved, det lyder ondt, at sige dette, så ville det måske næsten
kunne betegnes som en menneskevenlig gerning.

Jeg ved jo, der er en ting, her i denne verden, som du er dødsensræd for....
Så derfor Tekno....
Stop dine sygelige tanker, i hvert fald i den retning, og gå over til, kun
at spise ting, som du mener er sunde for din mave og fordøjelse..... Stop
alle tanker, om dit forslag til " Sygdom ".... For får du denne, kommer du
til at opleve det, som du er mere bange for, end WW3, og så mange gange om
dagen, at det bliver så meget en vane, at du afbryder din middag for at gøre
dette, og går tilbage, og spiser videre.

Hvis du overlever... Spiser du så meget, at du vil blive forundret over, at
du stadig er undervægtig. Så uanset hvad, pas godt på din mave og dit
tarmsystem.... For du får prøvet, hvordan det er, at have alt for meget
trafik, i begge ender, og du får slidt en del underhylere op, hvis du
foretrækker hyppige toiletbesøg, frem for stomi....

Så hvis det hele, skal koges ned til at kunne siges simpelt....

Nyd dog for pokker livet, medens du har det.... Fremfor at lede efter
årsager til, at komme af med det.

M.V.H....Benny..