Tak til Post Danmark
Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-01-08 09:26

vær opmærksomme på, at hvis I køber stumper hjem uden for EU og de skal
fortoldes, har Post DK sat prisen op til 150,- for denne service....

http://epn.dk:80/teknologi/internet/article1232586.ece

Thomas Jensen
Kawasaki ZX9R ´98 & DT125 ´88
http://dfmc.dk/?id=11
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=3099

Fra : MORTEN VIND

Dato : 20-01-08 09:49

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> vær opmærksomme på, at hvis I køber stumper hjem uden for EU og de skal
> fortoldes, har Post DK sat prisen op til 150,- for denne service....

> [...]

Suk.
Det er altså utroligt, at en virksomhed i dagens moderne samfund fortsat kan
forhøje gebyrerne, samtidig med at servicen forringes. Gid post-monopolet må
blive brudt, så vi kan få fri konkurrence på det område.

Og kan Post DK så ikke klare sig - så er det bare "ris til egen r**"
/
Morten
- der er træt af forsendelser, der ikke anmeldes af postbude.

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-08 10:40

"MORTEN VIND" <mortdk@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> blive brudt, så vi kan få fri konkurrence på det område.
>
> Og kan Post DK så ikke klare sig - så er det bare "ris til egen r**"

Jeg har i flere år ikke kunne forstå at Post Danmark har kunne klare denne
fortoldning for 75 kr. og det har de nok også selv fundet ud af nu :-|
UPS tager også 150 kr. og jeg har været ude for meget større beløb fra andre
toldbehandlere.
Så mon ikke vi bare skal glæde os over den tid hvor det har været billigt

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-01-08 11:00

Flemming Disc skrev:

> [...]
> andre toldbehandlere.
> Så mon ikke vi bare skal glæde os over den tid hvor det har været

Selvfølgelig skal vi det, og tillige glæde os over at SKAT endnu ikke
påligner et gebyr for at opkræve almindelig indkomstskat

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Anders Majland

Dato : 20-01-08 15:45

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> vær opmærksomme på, at hvis I køber stumper hjem uden for EU og de skal
> fortoldes, har Post DK sat prisen op til 150,- for denne service....

Og det er for første varelinie - Så har du købt flere stumper der står
opført hver for sig er det 30/35kr ekstra per linie ....
(bed sælger lave en faktura hvor det hele er på en linie - i.e mc
reservedele $xxxx)

Fra : Mona Hansen

Dato : 20-01-08 19:24

> Og det er for første varelinie

Du laver sjov, ik ???

Mona

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-08 20:20

"Mona Hansen" <Remona_Hahansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du laver sjov, ik ???

Næ, det vil jeg ikke kalde sjov, det er sku' sandheden

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Anders Majland

Dato : 20-01-08 20:51

> Næ, det vil jeg ikke kalde sjov, det er sku' sandheden

Træls nok nåede en bestilling fra usa ikke frem sidste år. Så det kostede så
lige dobbelt op på gebyret - Desuden har de lavet fejl i toldbehandlingen og
opkrævet ca 58kr for meget Det har jeg reklameret over og regner da med
at jeg får dem retur (Så får de da også lov at lave lidt arbejder for de
150,-)

Fra : Armand

Dato : 20-01-08 20:54

Anders Majland skrev:

> [...]
> opkrævet ca 58kr for meget Det har jeg reklameret over og regner da med
> at jeg får dem retur (Så får de da også lov at lave lidt arbejder for de

Tjaeh :-/
Hvis ikke at de i samme stil opkræver 100,- kr for at behandle klagen,
efterreguleringen =

--
Armand.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 21-01-08 08:37

der findes ikke service hos post DK

hilsen henrik

Fra : Anders Majland

Dato : 21-01-08 09:36

> der findes ikke service hos post DK

Jo - i de små "postbutikker" og hos landpostbudene findes det stadig, selvom
PostDK gør deres bedste for at rette op på den fejl ...