apache
Fra : Lars Nikolaisen

Dato : 14-07-01 23:14

Jeg er lidt ny i det her, så hvis det er forkert gruppe, så undskyld.
Jeg har win2000 og har installeret apache.

Jeg kører apache og det ser ud til at virke ved at lave en test:
http://127.0.1
Men Jeg kan ikke rigtig få installeret PHP. Den melder noget om at
apache ikke automatisk kan configurere sig, eller lign

Kort sagt, hvordan får man nemmest gjort sådan at man kan lave php
scripts på win2000 på localhost

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-07-01 00:07

Lars Nikolaisen wrote:

> Jeg er lidt ny i det her, så hvis det er forkert gruppe, så undskyld.
> Jeg har win2000 og har installeret apache.

Jamen så lad mig guide dig til den rette gruppe:

dk.edb.internet.software vil være den korrekte gruppe til spørgsmål om
opsætning af servere
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php vil være den rette gruppe til
spørgsmål om php programmering.

hvis du ellers er i tvivl kan du altid kigge på
http://www.usenet.dk/grupper.pl

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann