ReadyNAS NV+ performance/støj og Synology
Fra : elvisdk

Dato : 19-01-08 20:08

Hej

Har købt en ReadyNAS NV+ og brugt den i en måned ca.
Finder den dog noget støjende og langsom. Blæseren kører konstant, og hvis
man "piller" ved styringen af denne, så ryger garanti.
Upraktisk er den også i, at der ingen download station er indbygget som der
er i Synology.
Jeg købte den som central medialager til stuepc'en og til de andre computere
i hjemmet men finder den uegnet til dette formål simpelthen pga støjen.

Kender nogen til Synology's CS-407 NAS server ? Støjniveau og
overførselshastighed..

mvh elvisdk

Fra : Kasper

Dato : 19-01-08 20:45

"elvisdk" <spammelam_elvis@beskedboks_prik_dk> wrote in message
> [...]
> støjen.
>
> Kender nogen til Synology's CS-407 NAS server ? Støjniveau og

Generalt skulle lydnivuet på 07 serien være meget bedre end 06, jeg har selv
en 06'er og den var mag irriterende, men kender en der har en 107'er og den
skulle være god :)

jeg har bygget en 80mm blæser på siden af min 106e, og det er et hit, skal
bare have justeren hastigheden ned nu

Kasper