Fysisk thin ethernet
Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-01-08 17:11

Kan man nogen steder i DK få fladt ethernet kabel som dette?
http://www.vpi.us/cable-sf.html

Jeg ved at Sandberg på et tidspunk solgte tilsvarende, dog kun i sort, men
det er udgået.

--
Bjarke Andersen

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-01-08 17:26

On 19 Jan 2008 16:10:58 GMT, Bjarke Andersen
<bjarke.andersen@gmail.com> wrote:

>Kan man nogen steder i DK få fladt ethernet kabel som dette?
>http://www.vpi.us/cable-sf.html

Firmaet sender internationalt, så det er vel bare at bestille
varen....

<mlr>

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 19-01-08 17:47

Michael Rasmussen <michael@invalid> crashed Echelon writing

> Firmaet sender internationalt, så det er vel bare at bestille
> varen....

Ja, men da jeg ikke skal bruge flere hundrede meter ville jeg gerne se om
det var muligt at spare den ekstra fragtomkostning for atlanten ved at
handle lokalt, hvis muligt.

--
Bjarke Andersen

Fra : BJ

Dato : 19-01-08 17:53

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ja, men da jeg ikke skal bruge flere hundrede meter ville jeg gerne se om
> det var muligt at spare den ekstra fragtomkostning for atlanten ved at
> handle lokalt, hvis muligt.

'Flat' hedder 'Flach' på tysk:

http://www.pearl.de/p/PE4199-Fibrionic-Netzwerk-Kabel-Cat5e-flach-weiss-20m.html

mvh