Windows mail - oprette ny kontaktperson fi~
Fra : Per

Dato : 20-01-08 11:57

Hej Ng !

På min WM er der ikke fanebladet "ny kontaktperson", når jeg trykker på
kontaktpersoner. ( Der står organiser, visninger, diasshow, brænd)

Altså kan jeg ikke oprette nye kontaktpersoner ad denne vej.

Nogen der ved hvordan jeg får denne funktion frem ?

På min anden PC med samme WM version er der mange flere muligheder herunder
ny kontaktperson (Der står: organiser, visninger, ny kontaktperson, ny
kontaktpersongruppe, importer, exporter)

mvh. Per

Fra : JBJ

Dato : 07-02-08 15:27

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> herunder ny kontaktperson (Der står: organiser, visninger, ny
> kontaktperson, ny kontaktpersongruppe, importer, exporter)

Hejsa, du skal klikke på Kontaktpersoner knappen øverst og derefter
højreklikke ovre i det felt hvor alle dine kontaktpersoner står. Gå derefter
ned på ny og vælg kontaktperson, det fungerer på nøjagtig samme måde som
hvis du ville oprette en ny mappe.

JBJ

Fra : Per

Dato : 07-02-08 16:53

JBJ wrote:

> [...]
> derefter ned på ny og vælg kontaktperson, det fungerer på nøjagtig
> samme måde som hvis du ville oprette en ny mappe.

Hejsa !!

Tak for dit svar - det virker jo

Men der er sket et eller andet ifm. installationen af WM, men dit råd virker
så det vil jeg følge ....

mvh. Per

Fra : Per

Dato : 07-02-08 16:58

Per wrote:

> Hejsa !!
>
> Tak for dit svar - det virker jo
>
> Men der er sket et eller andet ifm. installationen af WM, men dit råd
> virker så det vil jeg følge ....
>
> mvh. Per

Nu fandt jeg løsningen !

Jeg gjorde som du skrev og højreklikkede og så "tilpas denne mappe" - den
stod på "billeder og videoer", hvilket er helt forkert.
Nu har jeg rettet den til "kontaktpersoner" og så er den lige i øjet.

Men tak for din øjenåbner

/ Per