Stavekontrol Windows Mail
Fra : Steen

Dato : 20-01-08 11:08

Jeg har købt en ny PC med Vista Home Basic pre-installeret, men problemet
er, at når jeg vil skrive en mail så kan jeg ikke vælge dansk stavekontrol,
men kun
Engelsk-Tysk-Fransk eller Spansk.
Er der nogen der kan hjælpe mig, med at få Dansk stavekontrol installeret.

Venlig hilsen
Steen

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-08 11:23

"Steen" <steen.bramsen@fjerndsa-net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Engelsk-Tysk-Fransk eller Spansk.
> Er der nogen der kan hjælpe mig, med at få Dansk stavekontrol installeret.

Nej. - Det findes ikke til Windows mail.
Og det kommer nok heller ikke.
Microsoft vil vist ha' os til at bruge Live Mail.
--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-01-08 13:16

"Bjarne Chr" <No_No> skrev :

>Microsoft vil vist ha' os til at bruge Live Mail.

Men det får man ikke dansk stavekontrol af.
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 20-01-08 13:29

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Men det får man ikke dansk stavekontrol af.
> --
> Kerim
-----
Jeg skal heller ikke ha' noget Live som helst
Bc

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-01-08 11:29

"Steen" <steen.bramsen@fjerndsa-net.dk> skrev :

>Er der nogen der kan hjælpe mig, med at få Dansk stavekontrol installeret.

Det er ikke muligt, at få dansk stavekontrol i Windows Mail.

Brug evt. et andet mail- og newsprogram, fx. Thunderbird, der har
det ønskede.
--
Kerim

Fra : Steen

Dato : 20-01-08 11:50

> Det er ikke muligt, at få dansk stavekontrol i Windows Mail.
>
> Brug evt. et andet mail- og newsprogram, fx. Thunderbird, der har
> det ønskede.

Mange tak for hurtigt svar til jer alle 3

hilsen Steen

Fra : Carl Drud

Dato : 20-01-08 11:21

"Steen" <steen.bramsen@fjerndsa-net.dk> writes:

> [...]
> Engelsk-Tysk-Fransk eller Spansk.
> Er der nogen der kan hjælpe mig, med at få Dansk stavekontrol installeret.

Det er pt. ikke muligt. Og det hjælper ikke som i OE at have MS office
installeret.

Se evt.:

http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express/msg/2cd1adf2219783a3

--