Mail server
Fra : Kasper

Dato : 18-01-08 17:01

Hej

Jeg har TDC, og en synology

til notification fra serveren kan man putte en smtp server ind, men den fra
tdc kører ikke på port 25 eller 465 som jeg mener der er understøttet af
synology, og min gmail kræver ssl auth. som den heller ikke kan endnu...

nogle ideer til at få hul igennem ? evt. webmail med smtp server, der ikke
har ssl og ikke kører på port 25 ???

Kasper

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 18-01-08 18:39

Efter mange tanker skrev Kasper:
> [...]
>
> nogle ideer til at få hul igennem ? evt. webmail med smtp server, der ikke

TDCs mail-server kører på port 25...
...::JMJ::..

Fra : Kasper

Dato : 18-01-08 19:48

"..::JMJ::.." <kaliffen@privat.dk> wrote in message

> TDCs mail-server kører på port 25...

vel ikke på min mail.. :(

Server til indgående post: pop3.mail.dk
Server til udgående post: asmtp.mail.dk (port 587)

Kasper

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-01-08 20:21

"Kasper" <kasper@kasper.kasper> crashed Echelon writing

> Server til udgående post: asmtp.mail.dk (port 587)

smtp.mail.dk (port 25)

--
Bjarke Andersen

Fra : Kasper

Dato : 18-01-08 21:17

"Bjarke Andersen" <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in message
> "Kasper" <kasper@kasper.kasper> crashed Echelon writing

> smtp.mail.dk (port 25)

Tak, det virker nu... mange små detaljer der ikke var ok, der skulle ikke
logges ind bla...

:)

Kasper