Asus v3800 Ultra Deluxe Vs. W2K
Fra : Christian

Dato : 14-07-01 22:24

Hej NG.

Jeg har et problem med min "nye" Athlon, som der irretere mig rimelig meget
nu, håber der findes en der kan hjælpe mig!

Problemet er i alt sin enkelthed at når jeg installere W2K kan jeg ikke få
mit Asus kort til og virke med de asus drivers. Efter jeg har installeret
driverne (ingen fejl) og genstarter, kommer min computer ikke længre end til
opstarts logoet, hvor den fryser - først når jeg genstarter i
fejlsikkertilstand kan jeg starte - så afinstallere jeg Asus og min Pc køre
igen fint, med default W2K drivers. Altså kan jeg vel rimelig sikkert sige
at det er Asus drivers der ikke virker. Jeg har prøvet både beta drivers og
almindelige.

Mit system er
Abit KT7A-RAID
Asus v3800 Ultra deluxe
Thunderbird 1000 (ikke overclocket) @ 10 x 100Mhz

Fra : Bruun

Dato : 14-07-01 22:35

Hejsa,
"Christian" <cvp@mail.dk> wrote in message
> [...]
> at det er Asus drivers der ikke virker. Jeg har prøvet både beta drivers

Har du husket dine 4-all-1 Via drivere (eller det de nu hedder ;) )!?

Mvh Kim Bruun

Fra : Christian

Dato : 14-07-01 23:49

Ja der er nogle Via drivers som der skal installeres, og dem har jeg
installeret (gik på abit.nl for og finde de nyeste) - så jeg vil ikke tro
det er her problemet kan findes(!?)

Men tak for svar!

Fra : Steffan

Dato : 15-07-01 01:29

Tag ikke det her personligt, men vil folk ikke godt lade være med at skrive
TnT Vs. Win2k? Vs. betyder at det er to ting der skal sammenlignes, et ex.
er celebrity deathmatch på MTV, det er to parter der kæmper, om det er så er
hastigheden på to grafikkort, eller hvilken en der er billigst eller hvordan
man vil have det, men win2k er ikke en modstander til et TnT kort, og det
vil det aldrig blive. Det her er skrevet fordi det er lidt kedeligt hele
tiden at skulle læse Vs. i forkert sammenhænge, og lad nu være med at
begynde en mindre krig herinde pga. det jeg har skrevet.

Hilsen Steffan

Christian <cvp@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b50b906$0$278$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Christian

Dato : 15-07-01 09:30

Sorry, kan godt se hvad du mener!
Skal jeg huske.

Fra : Kristian

Dato : 15-07-01 08:54

Jeg har et lignende problem med mit Asus V3800 under Windows 2000.

Nogle gange laver den underlige ting med skærmen, og jeg kan heller ikke få
tv-out til at virke, så jeg er gået tilbage til Windows ME, her virker det
perfekt!