kan ddr2-666 arbejde sammen med ddr2-667
Fra : Erik Greve

Dato : 18-01-08 18:04

I min Fujitsu-Siemens sidder der 1024 MB DDR2-666 SDRAM fra Samsung
Jeg kan kun finde RAM med DDR2-667, kan de arbejde sammen ?

Venlig hilsen
Erik Greve

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-01-08 02:24

Erik Greve wrote:

> I min Fujitsu-Siemens sidder der 1024 MB DDR2-666 SDRAM fra Samsung
> Jeg kan kun finde RAM med DDR2-667, kan de arbejde sammen ?

Ja. Tallet angiver kun hvor hurtigt RAM'en maksimalt kan arbejde. Hvis du
blander flere forskellige hastigheder kører de allesammen efter laveste
fællesnævner. Og iøvrigt er 666 og 667 kun et spørgsmål om afrunding. Den
eneste grund til du eftest ser 667 er at der ikke er mange
computerproducenter der vil anklages for at bruge satanistiske komponenter
i deres maskiner.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-01-08 19:23

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> eneste grund til du eftest ser 667 er at der ikke er mange
> computerproducenter der vil anklages for at bruge satanistiske komponenter

Ok den havde jeg så ikke lige hørt før LOL
Men det giver da mening på sin helt egen mærkelige måde hehe

Mvh
Benjamin

Fra : Lasse Jensen

Dato : 18-01-08 03:55

Laziter [9440] wrote:

> "Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Ok den havde jeg så ikke lige hørt før LOL
> Men det giver da mening på sin helt egen mærkelige måde hehe

God bless America.

Fra : Erik Greve

Dato : 18-01-08 22:22

> God bless America.
>
> --
> Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
> Linux, the choice of a GNU generation.

Tak det var også, hvad jeg havde regnet med, ville bare gerne
have det bekræftet.
Den satanistiske kendte jeg ikke !!

Venlig hilsen
Erik Greve