Billeder i gruppen
Fra : erling egeskov

Dato : 17-01-08 17:17

Hej
Er det forbudt at sende billeder med i en eftersøgning her i gruppen ???
Bare fordi jeg har ikke set nogle endnu.
Kun en forespørgsel.
mvh
Erling Egeskov

Fra : Hugh Watkins

Dato : 17-01-08 21:49

erling egeskov wrote:
> Hej
> Er det forbudt at sende billeder med i en eftersøgning her i gruppen ???
> Bare fordi jeg har ikke set nogle endnu.
> Kun en forespørgsel.

usenet er et text system

undtagen dk.binary. * grupper osf
ellers bare post et URL i en email

mvh

Hugh W

--
For genealogy and help with family and local history in Bristol and

http://snaps4.blogspot.com/ photographs and walks

GENEALOGE http://hughw36.blogspot.com/ MAIN BLOG

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 19-01-08 17:32

Ja, ind til for få uger siden havde vi en nyhedsgruppe hvori man kunne lægge
billeder.
Billederne blev fjernet efter få dage.

Men så kom meddelelsen at TDC's binaere grupper blev nedlagt på grund af
overbelastning.

Det var ikke slægtsforskere der overbelastede serveren, men nok snarere de
grupper der lagde billeder ud der henhørte under bæltestedet.

Svendsen

Fra : Toke Nørby

Dato : 19-01-08 17:52

"erling egeskov" <erling.egeskov@mail.dk> wrote:

> [...]
>Er det forbudt at sende billeder med i en eftersøgning her i gruppen ???
>Bare fordi jeg har ikke set nogle endnu.

Der er en mulighed for at poste billeder gratis her:
http://img52.imageshack.us/
og sørme, om ikke et af mine billeder stadig er der efter fem år!:
http://img203.imageshack.us/img203/1396/frim2sn.jpg
Smukt, ikke
--
Mvh Toke

http://www.norbyhus.dk/

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 20-01-08 10:12

">
> Der er en mulighed for at poste billeder gratis her:
> http://img52.imageshack.us/
> og sørme, om ikke et af mine billeder stadig er der efter fem år!:

Og sør'me' om ikke jeg vandt en større formue ved første visit!
))

Det er man fri for i DIS-gruppen http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?7

Flemming Svendsen

Fra : Toke Nørby

Dato : 20-01-08 16:36

"Flemming Svendsen" <zeus2@SLETMIGmail.dk> wrote:

>Og sør'me' om ikke jeg vandt en større formue ved første visit!
>))

Du skulle lægge billeder op - ikke spille! Procenter, tak (da jeg ikke
selv spiller!

--
Mvh Toke

http://www.norbyhus.dk/