Kødhakker
Fra : Ralph

Dato : 17-01-08 18:35

Skulle lige lave lidt leverpostej her til aften, fik kødhakkeren ud af
skabet, den var helt sort, skulle vaskes meget grundigt meget lang tid før
det sorte var væk. Det må vel være een eller anden kemisk reaktion, sidste
gang den blev brugt kom den i opvaskemaskinen - for første gang - hvad sker
der?

--
Ralph

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-01-08 19:09

> [...]
> anden kemisk reaktion, sidste gang den blev brugt kom den i
> opvaskemaskinen - for første gang - hvad sker der?

Det kan måske være, at den ikke kan tåle at komme i opvaskemaskinen.
Jeg har en isske af metal som ikke tåler det, men jeg ved ikke
hvorfor. Har heller ingen opvaskemaskine, så det kan jo være lige
meget.
--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : John

Dato : 17-01-08 23:35

> Beware of people who dislike cats

Well, I like 'em. They taste excellent

Fra : F.Kold

Dato : 18-01-08 08:05

> Well, I like 'em. They taste excellent

The people?

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-01-08 11:17

"John" <Not@valid.dk> skrev i en meddelelse
> "Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Well, I like 'em. They taste excellent

Ja, især hvis de får en tur igennem kødhakkeren først. The people
altså.

Fra : Max

Dato : 18-01-08 11:51

Hej Ralph

> reaktion, sidste gang den blev brugt kom den i opvaskemaskinen - for
> første gang - hvad sker der?

Salt og aluminium er en meget uheldig blanding.

--
Mvh Max