Mad Donna
Fra : helle

Dato : 17-01-08 05:10

Er der nogen der kender restauranten Mad Donna i Århus - Er det godt,
hvilke menuer, priser m.m. - Er stedet egnet til selskab på 8
personer. Tilsyneladende har de ingen hjemmeside, så derfor prøver jeg
ad denne vej, at finde oplysninger.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 17-01-08 15:51

helle wrote:
> [...]
> hvilke menuer, priser m.m. - Er stedet egnet til selskab på 8
> personer. Tilsyneladende har de ingen hjemmeside, så derfor prøver jeg

jeg kender kun den i Aalborg og det er kanon...

Rasmus

Fra : Janner

Dato : 17-01-08 16:53

> jeg kender kun den i Aalborg og det er kanon...
>
> --
> mvh
> Rasmus

Er helt ening ... 117% iorden mad

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 17-01-08 18:43

On Thu, 17 Jan 2008 16:53:27 +0100, "Janner" <not_valid@not_valid>
wrote:

>Er helt ening ... 117% iorden mad

Men engelsk-talende må da undre sig over navnet?

sayonara
Martin Mose Larsen