jysk dinner
Fra : Nuser

Dato : 17-01-08 12:52

Nogle der har anbefaling eller det modsatte til subj ?

hilsen nuser

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-08 12:03

Nuser wrote:
> Nogle der har anbefaling eller det modsatte til subj ?
>
> hilsen nuser

I aftes, til en fest, fik vi mad fra Jysk Diner.
Jeg kan kun sige det var rigtig lækkert. Vi fik mader severet som buffet.

Forretten var noget laksemousse omviklet med en rødspættefilet og dampet.
Virkelig lækkert, og meget flot anrettet.

Til hovedret var der 3 slags kød: Kalveculotte, lammekølle og
honningglaseret skinke. Alt stegt lige tilpas, en smule rødt uden at være så
rødt at nogle ikke ville spise det (kalven), tilpas hvidløg på lammet.
Skinken fik jeg ikke smagt, men den blev også rost.
Dertil to slags kartofler, salat, bacontærte, tomatsalat, forskellig smør
til de bagte kartofler, og en tomatsalat.
Det eneste jeg kans ætte en finger på var tomatsalaten, den var lavet af
umodne tomater. De var stadig meget lyserøde/let grønlige. Der kunne man
godt have brugt nogle mere modne tomater.

Desserten var en Rubinsteinerkage, sam bar pragtfuld...

Summa summarum: Det jeg har smagt fra Jysk Diner var rigtig lækkert. Kødet
velstegt, salater mm fint sammensat, dejligt brød.

Prisen kan jeg ikke sige noget om, da jeg blot var gæst til denne fest, og
derfor ikke havde noget med økonomien at gøre...

Louise

Fra : Søren Jensen

Dato : 21-01-08 21:34

Hejsa

Vi fik fra Jysk Diner til vores bryllup i november....

Der var mere end mad nok til alle + rester til dagen efter

Vi gav 145 kr pr/couvert inkl. transport til Kolding

Får gerne mad derfra igen

/Jensen