Opdatering af Garmin søkortplotter
Fra : per@pmjensen.com

Dato : 17-01-08 04:42

Hej NG.

Jeg har en Garmin 292C søkortplotter.

Kan kortene til denne opdateres - og i så fald hvor og hvordan gøres
dette.

På forhånd mange tak for hjælpen fra en rigtig god gruppe...

Mvh
Per Martin Jensen
"Glad ejer af Sunny Afternoon" - se den på www.pmjensen.com

Fra : elquapo@ofir.dk

Dato : 17-01-08 05:35

> Jeg har en Garmin 292C søkortplotter.
>
> Kan kortene til denne opdateres - og i så fald hvor og hvordan gøres
> dette.

Så vidt jeg kan se, så bruger din GPS datakort.

Du kan således enten købe et færdigt datakort med det område du vil
benytte, eller købe en CD med en USB brænder og et tomt kort, og så
selv brænde det område du vil benytte på kortet med hjælp fra din
computer.

Du kan se de forskellige løsninger, og deres priser, til din model
her :

Det er godt nok en 292, men så vidt jeg kan se er det samme løsning
for 292C - men du må nok hellere spørge Garmin for at være helt
sikker.

http://www.garmin.dk/products/accessories/3/5581

Fra : elquapo@ofir.dk

Dato : 17-01-08 05:48

Glemte helt :

Det ser ud til at der er halvpris ved "opdatering" fremfor at købe et
helt nyt datakort. Du skal så sende dit gamle datakort ind til Garmin
og vil få et nyt med opdaterede søkort.

http://www.garmin.dk/products/faq/0/0/13657/

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-08 23:03

Det er nemlig rigtigt. Man afleverer det gamle i butikken og betaler halv
pris for et nyt.

Bjarke

Fra : Steffen Skov

Dato : 18-01-08 18:38

Du kan også prøve at sende dit spørgsmål/problem til:
pino@pinodyr.com
Der er givet en løsning.
hilsen Steffen

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:478fd0a7$0$89172$157c6196@dreader1.cybercity.dk...