MS Windows
briani 27239
Opsætning af NG fra XP til Vista
Fra : Leif

Dato : 16-01-08 22:30

Jeg har en XP med OE og en del ng jeg følger.

Denne opsætning vil jeg gerne overføre til Vista
Mail, men hvordan.

Jeg har klaret selve maildelen, men ikke med ng...

Nogen hjælp at hente?

Mvh, Leif

Fra : nuller

Dato : 17-01-08 16:28

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Denne opsætning vil jeg gerne overføre til Vista
> Mail, men hvordan.
>
> Jeg har klaret selve maildelen, men ikke med ng...

Prøv i XP at vælge Funktioner-konti og marker din NG konto og eksporter den,
i vista importerer du den.
jeg tror at du er nødt til at søge efter de grupper du vil abonnere på
manuelt.

Fra : Jama

Dato : 17-01-08 16:35

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Denne opsætning vil jeg gerne overføre til Vista
> Mail, men hvordan.
>
> Jeg har klaret selve maildelen, men ikke med ng...

Jeg mener det gøres, som i XP, da jeg brugte Vista installerede jeg
News.Grupperne på samme måde som i XP. Forskellen består i , at
Mailprogrammet ikke hedder OutlookExpress, men (Windows)? Mail mener jeg,
men jeg satte det op på samme måde som i XP, ved ikke om det hjælper dig.
Mvh.Jama

Fra : Leif

Dato : 17-01-08 19:02

"Jama" <nonspam@mail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> men jeg satte det op på samme måde som i XP, ved ikke om det hjælper dig.

Jeg har fikset alm post, men ville gerne have min opsætning vedr.
grupperne lavet automatisk.

Men er der ikke næget at gøre må det ske manuel, men så kan jeg bare ikke
følge
de ældre indlæg mere.

Mvh, Leif