indlæg fra 6 måned er væk
Fra : Anet

Dato : 14-07-01 21:32

Er der nogen her i gruppen der kan forklare mig hvorfor og om de har samme
problem?

hilsen

Anet

Fra : Iben

Dato : 15-07-01 07:43

Hej Anet !

Jeg kan desværre ikke forklare dig hvorfor, men til din oplysning kan jeg så
sige, at problemet ikke forfindes hos mig ....
- men måske hos andre !

Iben

Fra : Katrine Wever Larsen

Dato : 25-07-01 11:23

ja, nogle af de inlæg fra måneder eller uger siden, jeg selv har skrevet,
har det også med at forsvinde for mig...

hvorfor ved jeg ikke!??

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 25-07-01 13:20

In article <T6x77.6367$Qn.533763@news000.worldonline.dk>, Katrine Wever Larsen wrote:
> ja, nogle af de inlæg fra måneder eller uger siden, jeg selv har skrevet,
> har det også med at forsvinde for mig...
>
> hvorfor ved jeg ikke!??

det er et typisk ofte stillet spørgsmål (på egelsk, FAQ)
læs
http://www.usenet.dk/
specielt
http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html