Hvis narko ikke fandtes.
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-08 16:39

Hvis narko ikke fandtes.

Aber er samlere og når de er mætte leder de efter planter de bliver høje af

Men i Zoo hvor de ikke får dem, lever de såre normalt uden

Landbruget opstod nok med såning af opiumsvalmuer eller chilipeber, der også
har narkoeffekt på tom mave.

Ligesom med anden ekstase, så er der nok en optur, der efterfølges af en
nedtur=tømmermænd, og trivselsmængden tabt og vundet er måske lige stor.

Men afveksling fryder, så why not? - hvis man har råd til luksusliv og vil
prøve en ny form for variation.

Måske man får inspiration til kreativitet af rusen - det har mange kunstnere
påstået

En læge og cand.scient, Leif Sestoft oplyste i år på DR2 at kun i specielle
tilfælde er rus forbundet med tab af hjerneceller.

Vi har kæmpeoverskud af hjerneceller vi ikke bruger.

De der får skrumpelever er få promille af de der har stort alkoholforbrug.

Depression kan lægerne intet gavnligt gøre ved - giv pusherne en chance.

De fleste piller stjæler både opture og nedture og hades derfor af
patienterne.

Smertestillelse pakker os ind i vat og har måske også lige så store ulemper
som fordele

"En smule gift af og til, det giver behagelige drømme. Og tilsidst al for
meget gift til en behagelig død" Nietsche

Fra : kk

Dato : 14-01-08 18:39

> Hvis narko ikke fandtes.
>
> Aber er samlere og når de er mætte leder de efter planter de bliver høje
> af

Ref. Link?
mvh
kk

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-08 01:25

"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

> Ref. Link?

Adskillige artikler i New Scientist som jeg abonerede på i firserne

Hvad er det at blive høj?

Mine afghanske kolleger blev høje = berusede af at spise fårekød når de en
sjælden gang gjorde det fx ved fest hos mig.

At indsamlet plantemad ikke er giftig kan måske pr kontrast give løftet
stemning

Man mener også at aber finder medicin/modgift når de har diarre som de får
af halvgiftig mad.

Hele deres liv er at efterprøve virkning af hvad kan spises

De ved alt om virkning af plantearters blade og rødder og bær afhængig af
årstid - de har intet andet at gå op i og en hjerne helt som vores

Forestil dig at for at overleve må du spise halvrådne ukogte kartofler der
giver diarre.
Så bliver du høj når du finder friske gulerødder

Men forskerne påstod at hallucinogene planter fandtes og søgtes tilbage til
Men måske de havde større næringsværdi og gav mindre diarre end andet der
var at finde.

Børn er til slik og siges at blive hyperaktive af det. Lykke er
hyperaktivitet.
Måske det kun gælder slumbørn der får for lidt mad, så kontrast til sukker
er stor.
Blodsukkeret stiger mere når du får godbidder på tom mave, og sprut er
stimulans ved at være et fedtstof - og så have lidt pikant giftvirkning
Der er mange sideløbende faktorer.

Når pilebark gav smertestillende virkning var det ikke fordi det reparerede
hovedpinen

Men det gav "personlighedsforstyrrelse" som afledte fra giftskabte smerter

Fra : Rado

Dato : 16-01-08 14:13

On Tue, 15 Jan 2008 01:24:37 +0100, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"kk" <kru@nospamail.dk> skrev i en meddelelse

>Adskillige artikler i New Scientist som jeg abonerede på i firserne

Der var en udsendelse på BBC eller Discovery hvor man så aber fange en
bestemt art skolopender der udskilte noget gift, som de så smurte sig
ind i eller slikkede af, hvilket de blev vildt berusede af.

Andre aberarter spiser store mængder chili og får tilsyneladende en
slags rus ud af det.

>Hvad er det at blive høj?
>
>Mine afghanske kolleger blev høje = berusede af at spise fårekød når de en
>sjælden gang gjorde det fx ved fest hos mig.

Eskimoerne gør det samme, blot med de kødarter de nu har adgang til.

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : N/A

Dato : 15-01-08 15:59

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-08 15:59

KAN NOGEN REGNE UD HVAD NEDENSTÅENDE HANDLER OM ?

Bo 35861000

Fra : Bruno Christensen

Dato : 15-01-08 18:53

On Tue, 15 Jan 2008 15:58:39 +0100, Bo Warming wrote:

> KAN NOGEN REGNE UD HVAD NEDENSTÅENDE HANDLER OM ?
>
> Bo 35861000

Det er spam, glem det.

--
MVH