Tvangsægteskab bør DK ignorere, hvis ikke ~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-08 07:54

Justitsministeriet vil øge indsats mht at vi blander os i herboende
muslimers privatliv

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-3534659-47a9cb16-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Findland%2Farticle453207.ece

Bør hun ikke koncentrere sig om muslimers vold mod danskere , tyverier og
dyre socialbedrag og lignende?

Oftet er det et mildt psykisk pres der tvinger til tvangsægteskab - som ofte
er OK
Kan vi gøre noget positivt vedr komplicerede familiepsykologiske forhold?

Omskæring er også noget hvor nydanskere må sejle i deres egen sø,

Pas på Danmark - som der stod på mit plankeværk før jeg bøjede mig for
ytringsfrihedens afskaffelse i Danmark.