Erfaringer med Københavns Tandlægecenter?
Fra : Jakob Munck

Dato : 12-01-08 23:42

Jeg skal formentlig have lavet et implantat og søger derfor efter en billig,
men alligevel god tandlæge. Jeg har set annoncer og website for Københavns
Tandlægecenter (som vist nok bruger udenlandske tandlæger), og jeg vil godt
høre om der er nogle af gruppens læsere, som har erfaringer med dette sted?

www.kobenhavnstandlaegecenter.dk/

v.h.
Jakob Munck

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 15-01-08 22:00

<klip> Jeg skal formentlig have lavet et implantat og søger derfor efter en
> [...]
> Tandlægecenter (som vist nok bruger udenlandske tandlæger), og jeg vil
> godt høre om der er nogle af gruppens læsere, som har erfaringer med dette

Jep det har jeg faktisk.
Jeg kan ikke sætte en finger på selve arbejdet, jeg "fik" en krone. Det var
nogle søde og rare tandlæger (tyskere) og jeg er enormt glad for kronen, den
er som den skal være. Men så billig var den heller ikke omkring 4000kr i det
hele lød tilbuddet på, men det nærmede sig 5000kr før den var ok (der var
liiige nogle ting der løb på ekstra)

Til gengæld har jeg efterfølgende opdaget at jeg har betalt for en bedøvelse
jeg aldrig har fået, muligvis også andet, men jeg ved jo ikke hvad de fine
ord dækker over.
Jeg var så til et alm. tjek hvor alt var ok, så fik jeg tandpine kort tid
efter og fik en tid et par dage senere. De undersøgte tanden og skiftede
plomben (uden røngtenfoto). Efter nogle dage gjorde der sindsygt ondt og da
jeg så ringede kunne de bestemt ikke se jeg havde været derinde de gange jeg
sagde (de antydede jeg havde fået lavet plomben hos nogle andre) og jeg
kunne først få en akut tid 8 dage senere!

Måtte finde en anden tandlæge akut, der tog røngten og som fandt ud af at
der var hul over den plombe de havde lavet. Det kostede lige 1100kr
ekstra...Å(jeg havde jo også betalt kanpt 1100 hos de andre, da jeg får
plastfyldninger)

Så jeg vil mene du skal holde skarpt øje med den regning du får og kun bruge
den klinik til en helt eksakt opgave.
Jeg kommer der bestemt aldrig mere selvom det var gode og venlige tandlæger
(der taler tysk og engelsk, kan du ikke et af de sprog er du nok lidt
fortabt)

Hilsen Heidi

Fra : Jakob Munck

Dato : 16-01-08 09:48

Mange tak for din beskrivelse. Den vil jeg tænke over.

v.h.
Jakob

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:478d1ed5$0$99021$157c6196@dreader2.cybercity.dk...