Ondt i albuerne?
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-08 22:22

Den sidste uges tid har jeg haft lidt ondt i begge albuer. Det mærkes når
jeg trykker på knoglen på ydersiden af albuerne.

Lidt søgen på nettet peger lidt i retning af tennisalbue, men kan dette
passe med at det er i begge albuer det gør ondt?

Jeg spiller squash på øvet niveau 2 gange om ugen.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : brestisson@mail.dk

Dato : 12-01-08 05:38

On 9 Jan., 22:21, "Trekroner" <xx> wrote:
> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges påwww.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Hej. Med mindre du skifter ketjeren mellem venstre og højre hånd
virker det ikke til at du har tennisalbue. Gør det ondt når du trykker
på oversiden af underarmen ca 5 cm. under albueleddet?

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-08 14:35

brestisson@mail.dk wrote:

> Hej. Med mindre du skifter ketjeren mellem venstre og højre hånd
> virker det ikke til at du har tennisalbue. Gør det ondt når du trykker
> på oversiden af underarmen ca 5 cm. under albueleddet?

Nej, det er kun på selve albuespidsen det er ømt.

Jeg har selv tænkt på, om det kan være fordi jeg på en eller anden måde
støder albuen i sidevæggene når jeg skal "tage fra".
Hvis jeg kommer ind til væggen med højre side, kan jeg jo ikke tage fra med
hånden, da ketcheren jo sidder dér. Så bliver det underarmen/albuen der må
tage fra.

Fra : lh

Dato : 12-01-08 15:17

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Jeg har selv haft tennisalbuer - på begge arme på en gang. Og jeg har aldrig
spillet tennis badminton eller andet der ligner. Mit kom af noget ensformigt
arbejde. Og ja, jeg er ret sikker på du har et par tennisalbuer! Det er ret
typisk man er øm ude på spidsen af albuen..

lh

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-08 16:00

lh wrote:
> [...]
> noget ensformigt arbejde. Og ja, jeg er ret sikker på du har et par
> tennisalbuer! Det er ret typisk man er øm ude på spidsen af albuen..

Hmm.....kan det mon komme af mit job som chauffør?

Fra : lh

Dato : 12-01-08 16:15

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Mine fik jeg af at løfte meget i en periode. Jeg ved også at én fik det ved
at arbejde i en vinafdeling i et større supermarked - af at sætte vin på
plads, slæbe på kasser m.m.

lh