Barcelona Fly og bo
Fra : rohde1988@gmail.com

Dato : 06-01-08 12:02

Hej,

Vi er nogle fyre der skal til barcelona hertil sommer, så nu vil jeg
lige høre om, hvor det er billigst og bestille flybilletter?

Hvad med Hotel / Hostel, har i nogen erfaringer med det til en god
pris?

Vi er alle studerende, så det skal ikke være for dyrt.

På forhånd tak.

Mvh

Patrick

Fra : Rasmus Rohde

Dato : 06-01-08 20:35

> Vi er nogle fyre der skal til barcelona hertil sommer, så nu vil jeg
> lige høre om, hvor det er billigst og bestille flybilletter?
Der er flere relevante måder at komme til Barcelona på alt efter hvor du
bor.

Ryanair flyver til Girona fra både Billund og Århus. Fra Girona er der
ca. 100 km til Barcelona.

Man kan også tage Lufthansa fra Hamborg til Barcelona for 100 euro, hvis
man får valgt de rigtige tidspunkter. På Lufthansa's hjemmeside er det
nemt at overskue de billige afgange og efterfølgende kan man booke hos
Kilroy travels for at spare lidt gebyrer.

Fra : Peter Loumann

Dato : 06-01-08 23:05

On 06 Jan 2008 19:34:47 GMT, Rasmus Rohde wrote:

> Man kan også tage Lufthansa fra Hamborg til Barcelona for 100 euro, hvis
> man får valgt de rigtige tidspunkter.

Februar sidste år fandt jeg ca. samme pris hos Sterling, t/r. Ikke til
Girona, men direkte CPH - Barcelona. Til samme tur fandt jeg fornuftige
hoteltilbud hos FDM. Begge dele fungerede uden problemer.

http://huse-i-naestved.dk

Fra : saugstrup@gmail.com

Dato : 07-01-08 03:39

Vi har en artikel liggende med forslag til hvordan du kan afsøge
markedet og finde de billigste flybilletter til Barcelona / Spanien:
http://puine.dk/flybilletter-til-spanien-29/
Hvis du løber over særligt gode tilbud i din søgen, så ville det være
super med et ping enten her i nyhedgruppen eller som en kommentar inde
på siden!
Held og lykke med prisjagten!