Paris - hotel
Fra : Grinz

Dato : 05-01-08 17:18

Hej Derude.

Vil gerne et smut forbi Paris i April måned, men mangler ideer til et godt
og pris rigtigt hotel i centrum/hjertet af Paris.

Har du et godt bud og en historie, evt et link så takker jeg på forhånd.

Mvh, AGA.

Fra : Pro

Dato : 05-01-08 19:22

Prøv booking.com kan anbefale L Empire
http://www.booking.com/hotel/fr/empire-paris.html?sid=e529389c4287347de8258babe43f1fc8
alternativt
http://www.albe-paris-hotel.com/

Fra : Grinz

Dato : 05-01-08 20:10

OK, glemte måske at understrege ... økonomisk 50-70 euro/nat.

Fra : Klaus Fogh

Dato : 05-01-08 20:44

> OK, glemte måske at understrege ... økonomisk 50-70 euro/nat.
>
> "Pro" <No_Spam_Mail@msn.com> skrev i en meddelelse

Så er vi nok snarere ovre i sådan noget som Etap kædens hoteller
http://www.etaphotel.com/etaphotel/fichehotel/gb/etp/4982/fiche_hotel.shtml#
eller lignende kæder som f.eks.
http://www.accorhotels.com/gb/home/index.shtml
Der er tale om værelser som er egnede til overnatning m. dobbeltseng,
køjeseng og en bade/toilet kabine. Dertil en stol og et fastnaglet
TV, -ingen overflødig luksus. Man kan tilkøbe et typisk fransk morgenmåltid
til billige penge. Jeg har flere gange brugt dem overalt i Europa og de
opfylder tilfulde deres formål, billig overnatning.
Fra det som jeg har linket til er der ca. 3 min. gang til en Metro.

M.v.h. Klaus

Fra : Henrik W

Dato : 07-01-08 23:50

Grinz skrev:
> Hej Derude.

Dav

> Vil gerne et smut forbi Paris i April måned, men mangler ideer til et godt
> og pris rigtigt hotel i centrum/hjertet af Paris.
>
> Har du et godt bud og en historie, evt et link så takker jeg på forhånd.

Kæresten og jeg har brugt Hotel Bellevue et du Chariot D'Or flere gange
efterhånden. Det ligger meget centralt lige ved siden af Les Halles og
Pompidou centret. Her er Metro og RER forbindelser til hele Paris fra,
rigtigt gode shopping muligheder, Fornuftige restauranter til rimelige
priser, 3 supermarkeder indenfor 100m. Notre Dame, Rivoli, Louvre osv
indenfor gå afstand.

Hotellet er ikke voldsomt luksuriøst, med der er et lille pengeskab, TV,
og eget badeværelse på hver værelse. Værelserne er i orden og rene, men
bestemt ikke nye. Prisen ligger på €68 plus morgenmad pr nat for et
dobbeltværelse.

http://www.hotelbellevue75.com

Bookede første gang hotellet gennem rejsebixen.dk, men har selv booket
direkte de 3 sidste gange, vi har boet der. (maj & okt 07)

Husk at kigge forbi Canal St. Martin og gå et stykke op ad den. Kan
anbefale at købe bogen "Paris Mon Amour" skrevet af en dansker, jeg ikke
lige kan huske navnet på, men der er mange små sjove historier og fine
anmeldelser af forskellige ting i byen. Meget sjovere at læse end f.eks.
Politikens "Turen går til.."

God tur!

--
Henrik W

Fra : Grinz

Dato : 08-01-08 20:34

tak for info. Det ser godt ud, men hjemmesiden er noget forsømt hva :)

Fra : Henrik W

Dato : 08-01-08 23:55

Grinz skrev:
> tak for info. Det ser godt ud, men hjemmesiden er noget forsømt hva :)

Ja, det er ikke den, de bruger allermest tid på.

--
Henrik W