Hjælp til sugi projekt gsxr 1000/750 årg~
Fra : Jesper Henriksen

Dato : 13-01-08 15:24

Hej

Jeg har for nogen tid siden fået fingre i en gsxr 750 2002. til en billig
penge.
Fik af vide at man kunne få papirerne Fik mandens kørekort osv osv ...
( ja, derfor den var billig ved at henvende sig til div myndigheder)
DET KUNNE MAN IKKE , surt for mig .

Nu har jeg så fundet et gsxr 1000 -2002 stel med papirer og selv om jeg godt
ved at det er den omvendte verden ville jeg høre om nogen vidste om det også
passer sammen når de kommer fra europa.

Kan man bruge et stel fra en gsxr 1000 2002 på en gsxr 750 2002.

tak for din tid
Hilsen jesper