Brug dit digital kamera til mc'en
Fra : kc

Dato : 12-01-08 20:47

Hvis du skal se noget under mc'er eller andre vanskelige steder hvor det kan
være svært og få hovedet og en lampe med, så brug dit digital kamera. Det er
lidt nemmere og så kan man sidde bagefter og kigge billederne som er dejligt
belyst af blizsen, på computeren.
Jeg ved godt det er kun for dem der har ovenstående.

KC

Fra : Martin

Dato : 14-01-08 11:20

On 12 Jan., 20:46, "kc" <s...@SLETmailme.dk> wrote:
> [...]
> belyst af blizsen, på computeren.
> Jeg ved godt det er kun for dem der har ovenstående.

Hej,

Jeg bruger også altid mit digi kamera når jeg laver MC. Især når jeg
skal skille noget ad. Så tager jeg et par billeder af det først. Hvis
man så bliver i tvivl om hvordan det skal samles, så kigger man bare
på billederne.

Martin

Fra : Ulvir

Dato : 14-01-08 19:24

"Martin" <mastermartini@hotmail.com> skrev i meddelelsen

[...]

Fidusen kan også bruges hvis man har en mistanke om at man har hæmorider..

Fra : Armand

Dato : 15-01-08 00:37

Ulvir skrev:

> Fidusen kan også bruges hvis man har en mistanke om at man har
> hæmorider..

GRILL

"lige op i "fidusen"", som man siger i min svigerfamilie

--
Armand.

Fra : kc

Dato : 16-01-08 06:43

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Fidusen kan også bruges hvis man har en mistanke om at man har hæmorider..

Ja hvis du har behov for det, er det også en mulighed

KC

Fra : Allan Rasmussen

Dato : 17-01-08 06:38

> [...]
> på billederne.
>
> Fidusen kan også bruges hvis man har en mistanke om at man har hæmorider..

Tak!! Jeg har gaaet og spekuleret laenge... :)

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 17-01-08 17:28

Allan Rasmussen skrev den 17 jan 2008 i

> Tak!! Jeg har gaaet og spekuleret laenge... :)

- Hva´med at blive vasket?
- Det har jeg prøvet, men der går kun en uge, så klør det igen

Fra : Ukendt

Dato : 17-01-08 18:44

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Allan Rasmussen skrev den 17 jan 2008 i

> - Hva´med at blive vasket?
> - Det har jeg prøvet, men der går kun en uge, så klør det igen

Ellers prøv Guacamole !...... Guacamole er i øvrigt også rigtig effektivt
mod hård hud på fødderne og yverbetændelse.
Jeg har ved flere lejligheder været i samme lokale som guacamole, og har
aldrig lidt af nogle af ovennævnte lidelser.
Deraf kan også udledes, at det er SÆRDELES effektivt imod skedesvamp

Mvh.
Dennis Pedersen.
99' BMW R 1150 GS
89' Honda XBR 500 S