http://www.julemaerketuren.dk/
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-08 11:00

Hej NG.

Lige et lille slag for et IMO godt initiativ, til en hyggelig dag/weekend
hvor man kunne komme til at hjælpe andre

http://www.julemaerketuren.dk/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Jansen

Dato : 11-01-08 12:58

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:988ad$47873e0d$55183f7d$749@news.arrownet.dk...
> Hej NG.
>
> Lige et lille slag for et IMO godt initiativ, til en hyggelig dag/weekend
> hvor man kunne komme til at hjælpe andre
>
> http://www.julemaerketuren.dk/

Klip

Kan varmt anbefales, er en veltrettelagt tur med god tid og en del sparken
dæk

--
Hilsen
Ole Jansen

Fra : Morten

Dato : 11-01-08 18:54

> http://www.julemaerketuren.dk/

Var med i 2007
Peeeerfekt tur.

Rigtig hyggeligt.
Tog også en tur ned over grænsen.
....og så var det jo den dag, som sommeren kom.

Skal helt sikker med igen.

Morten

Fra : Bongo

Dato : 11-01-08 20:13

> Lige et lille slag for et IMO godt initiativ, til en hyggelig dag/weekend
> hvor man kunne komme til at hjælpe andre

Jep det var en god tur. Jeg vil også forsøge at tage med i år.

Vh Bongo

Fra : SB

Dato : 12-01-08 10:06

> [...]
>
> Lige et lille slag for et IMO godt initiativ, til en hyggelig dag/weekend
> hvor man kunne komme til at hjælpe andre

Hvordan er muligheden for at kunne følge med hvis man nu kører på en meget
gammel cykel der max løber 140 km/t?

Søren

Fra : Claus L

Dato : 12-01-08 11:25

Hej!

Første mand i kolonnen kører konstant 80 km/t. Når man er så mange medfører
det alligevel at man svinger en del i hastighed.

Jeg kørte som sidste mand sidste år, og kørte på intet tidspunkt over
110-120 og dette kun én gang i på i en kort periode.

ClausL

Fra : SB

Dato : 12-01-08 15:12

"Claus L" <lorentzen@(fjerndette)privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kørte som sidste mand sidste år, og kørte på intet tidspunkt over
> 110-120 og dette kun én gang i på i en kort periode.

kunne da være man skulle hoppe på her ved Århus så, gider dog ikke hvis det
står ned i stænger, en "naked bike" er knap så sjov så

Søren

Fra : SB

Dato : 14-01-08 09:35

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> kunne da være man skulle hoppe på her ved Århus så, gider dog ikke hvis
> det står ned i stænger, en "naked bike" er knap så sjov så

Er det ved afkørsel 47 vi mødes her i Århus, eller er det på Petersminde
rasteplads? Som ligger lige efter

Søren

Fra : Claus L

Dato : 14-01-08 11:47

Fra programmet:

<snip>Århus (47) hvor vi mødes med (Morten) 9.30<snip>

hele jyllands-programmet kan læses her:
http://julemtur.latestdot.dk/?Julem%26aelig%3Brketuren%26nbsp%3B2008:Jylland

ClausL

Fra : Claus L

Dato : 14-01-08 11:54

Brug hellere dette link:
http://www.julemaerketuren.dk/?Julem%26aelig%3Brketuren%26nbsp%3B2008:Jylland

Det nedenstående bliver ikke opdateret.

ClausL
---

Fra : SB

Dato : 14-01-08 18:49

Hvad er forskellen lige på de to links

Fra : Claus L

Dato : 15-01-08 18:38

Som nævnt er forskellen på de 2 links, at den ene ikke længere kan påregnes
opdateret. Dette fordi vi fik mulighed for at købe domænet
www.julemaerketuren.dk og så køre siden derfra.

ClausL

Fra : Dr. Enduro

Dato : 12-01-08 11:12

Dennis Hellan Pedersen (4690) skrev:
> Hej NG.
>
> Lige et lille slag for et IMO godt initiativ, til en hyggelig dag/weekend
> hvor man kunne komme til at hjælpe andre
>
> http://www.julemaerketuren.dk/

Nogen fra det sydlige/sydligste Jylland, anyone?

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE