Lidt O.T Duckhams olie - skæbne
Fra : Perminator

Dato : 09-01-08 22:54

Hej
For mig forlyder det, at der ikke længere produceres Duckhams motorolie, og
at produktet indtil videre kan findes hos forskellige importørerer og
forhandlere, der har foretaget strategiske opkøb.
Hvad er hoved og hale i dette?
Min nyindkøbte (brugte) Granvia TD har aldrig kørt på andet. (QS5W40synt).
For alternativer - når det bliver aktuelt - skal jeg nok forføje mig til
relevante grupper.

--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 09-01-08 23:34

Perminator skrev:
> [...]
> For alternativer - når det bliver aktuelt - skal jeg nok forføje mig til

Den skulle være god nok ifølge min grossist. Jeg ville købe i sommers,
og der var de løbet tør og kom med budskabet.

--
MVH

Ib Jakobsen

Fra : Ager

Dato : 10-01-08 18:21

Se her: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=42590

MVH

Kai

Fra : Perminator

Dato : 11-01-08 13:57

Hej!

"Ager" skrev i en meddelelse
> Se her: http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=42590
> MVH
> Kai

Jeg takker, både til Ib og dig.

vh Perminator

Fra : kop

Dato : 11-01-08 16:44

"Perminator" <per.misserfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> For mig forlyder det, at der ikke længere produceres Duckhams motorolie

Fra hestens mule BP/Castrol som ejer Duckhams forlyder det at mærket fortsat
vil kunne købes i England, da mærket traditionelt har været stort hér. Men
gæt hvad der er i dunkene hvorpå der står Duckhams......

kop

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 11-01-08 18:29

"kop" <kop@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fortsat vil kunne købes i England, da mærket traditionelt har været stort
> hér. Men gæt hvad der er i dunkene hvorpå der står Duckhams......

Castrol GT-X med tilsat blå bolschefarve?

Michael D