Pinligt
Fra : Ukendt

Dato : 09-01-08 22:09

Fra : Perminator

Dato : 09-01-08 22:36

Hej Orla

meddelelse > http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/service/index.html

> Taler vist for sig selv........

Det taler i høj grad for sig selv (Stærk dokumentation)
Hvad angår BMWs oprindelige kvalitet og finish på det afleverede produkt, så
står din dokumentation i høj kontrast til den historie, der var fremme i P4
Østjylland i går, om at BMW-fabrikken stillede op hos bilforhandler i Odense
med 11 personer, iblandet advokater, teknikere og chefer, for at håndhæve,
at alle reservedele og after market produkter skulle være originale, og leve
op til fabrikkens høje kvalitetskrav (!).
De virkede ikke truende, men der skulle ikke være tvivl om budskabet.

Hvad Haldrup angår, så er det jo manglende mekanikerkompetance, som ledelsen
er med til at dække over eller understøtte, hvilket kun kan være af
profithensyn.
Måske du skulle kontakte fabrikken, og bede om at det 11 personers rejsehold
også så på den type diskrepans mellem fabrikkens intentioner, og det rent
faktisk præsterede ude hos forhandlerne.
Godt Nytår
Perminator

Fra : bøv

Dato : 09-01-08 23:30

meddelelse news:1dnwolfzuyygj$.vrzcrrjg4pis$.dlg@40tude.net...

> http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/service/index.html
>
> Taler vist for sig selv........

Det ser ikke pænt ud.....men hvad kan man få for 87.000,- - resten er
jo moms og afgift.

Fra : Perminator

Dato : 10-01-08 00:21

"bøv" skrev i en meddelelse .net...

> Det ser ikke pænt ud.....men hvad kan man få for 87.000,- - resten er
> jo moms og afgift.

Hej bøv.
Hvor vil du hen med det afgiftsfri beløb? Det er immervæk 290 arbejdstimer
a´300 kr/t bare for at tage et eksempel.
Hvis du køber den som tysker i Tyskland forventes den også at have
BMW-kvalitet

Fra : bøv

Dato : 10-01-08 00:33

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-08 07:31

On Wed, 9 Jan 2008 23:29:49 +0100, bøv wrote:

> [...]
> meddelelse news:1dnwolfzuyygj$.vrzcrrjg4pis$.dlg@40tude.net...

> Det ser ikke pænt ud.....men hvad kan man få for 87.000,- - resten er

Nu er Haldrup så mere smart til at regne end Du er. De fik faktisk
102.000,- (mindre forbehold for at de måske tabte en smule på
VTR'en).

De ekstra penge går nok til BMW-magasinet :-/

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
2-1-2008

Fra : Moller

Dato : 10-01-08 09:43

Orla Pedersen wrote:

> Nu er Haldrup så mere smart til at regne end Du er. De fik faktisk
> 102.000,- (mindre forbehold for at de måske tabte en smule på
> VTR'en).

Uanset om det er 87k eller 102k, som du selv nævner på siden, så har en
honda til mindre penge ikke engang strips til at holde kablerne... det kan
enda siges at selv en GS500 ikke engang bruger strips ;) og der findes
kineser modeller til en 1/10 del af prisen, som ik bruger strips ;)

Nå, men det er bare endnu en bekræftelse om at Tysk kvalitet er på
tilbageskridt :( surt sjov.

---
VH
Moller
MZ ETZ 300RV, Suzuki GSF1200S, Suzuki DR500S, Yamaha TDR125R
Citroen Saxo 1,5D

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 10-01-08 20:15

Jeg beholder min Honda lidt tid endnu

Men det er surt der allerede er ridser....

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-08 10:36

On Thu, 10 Jan 2008 20:15:16 +0100, Henrik Nielsen wrote:

> Men det er surt der allerede er ridser....

Jup, dem fik den ugen efter at jeg havde købt. Egentlig burde jeg jo
stå ude i butikken, og brokke mig dagligt, men jeg orker det ikke. Og hvad
er formålet med at bøvle med folk, som ødelægger ens ting, men ikke er
voksne nok til at erstatte de ødelagte ting. De vil jo ikke forstå det
alligevel.

De "slipper" så for at servicere "makita" i al fremtid, det er der folk i
Ølgod, som er bedre til. Og der er nok kun et "garanti" service tilbage, så
overgår den til TFV-service, hvor tiden ikke spiller nogen rolle, og
interessen for detaljerne er høj.

Fra : frølårsraketten

Dato : 11-01-08 19:04

meddelelse news:1dnwolfzuyygj$.vrzcrrjg4pis$.dlg@40tude.net...

> http://home20.inet.tele.dk/tfv/bmw/service/index.html
>
> Taler vist for sig selv........

Har selv en rystepudser med et par år på bagen, der har omfattende
rustskader. BMW-service påstår, at det er fordi den står i en tidligere
stald (ammoniakdampe) selv om det er mindst 15 - 20 år siden der har været
dyr derinde. Mærkeligt at bilen - som står ved siden af - ikke forlængst er
faldet fra hinanden!

°/¥\°
«=(Ô)=»
[] Pierre