Motorcykel-nodeller i Lidl.
Fra : Armand

Dato : 09-01-08 17:26

Jeg har denne eftermiddag for en sjælden gangs skyld været forbi Lidl
med fruens dosmerseddel på mobilos.
Faldt straks over et antal kasser med 1:12 motorcykel-byggesæt á
skru-sammen typen til en flad 50'er.
Jeg synes ikke at have set dem annonceret så jeg ved ikke hvor stort et
model-udvalg der har været - Hér i vores bix befandt der sig en håndfuld
af hhv. ZX9R og CBR 600 F4 (så kan man jo gætte på hvilken jég lagde i
kurven!?).
De der måtte være interesserede bør nok køre forbi Lidl snarligst for at
have en form for udvalg :-|

--
Armand.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 10-01-08 23:02

> [...]
> kurven!?).
> De der måtte være interesserede bør nok køre forbi Lidl snarligst for at

Hej Armand

Jeg har i dag i Lidl Sønderborg hentet: ZX-9R, R1, GSX-R600
og CBR600F4. Det var det udvalg der var.

mvh Jens
Sydals

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 10-01-08 23:38

Jens Meldgaard skrev:

> Jeg har i dag i Lidl Sønderborg hentet: ZX-9R, R1, GSX-R600
> og CBR600F4. Det var det udvalg der var.

.... og jeg har ved selvsyn konstateret at Lidl Skalborg ikke har nogen

--
Dun@nt
Kilo SFau s "Hvidguld"

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 11-01-08 00:01

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> ... og jeg har ved selvsyn konstateret at Lidl Skalborg ikke har nogen

Havde de heller ikke i Sønderborg. Jeg spurgte så et par ansatte der var
så uforsigtige at være synlige i butikken, først næææ øhhh, men så fandt
den ene af dem alligevel fire stykker ude på lageret

mvh Jens
Sydals

Fra : Armand

Dato : 10-01-08 23:57

Jens Meldgaard skrev:

> Jeg har i dag i Lidl Sønderborg hentet: ZX-9R, R1, GSX-R600
> og CBR600F4. Det var det udvalg der var.

Tak!
Jég må heller surfe områdets Lidl'er, så stalden kan blive kompletteret
med en GSXR, som formodentlig er i de "rigtige" farver!

--
Armand.

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 11-01-08 00:19

> Tak!
> Jég må heller surfe områdets Lidl'er, så stalden kan blive kompletteret
> med en GSXR, som formodentlig er i de "rigtige" farver!

Nix, den er gul/sort ;-/

mvh Jens
Sydals

Fra : Armand