Hej alle :-)
Fra : Michael Brock

Dato : 05-01-08 19:20

Hej i gruppen :-0
Det e et stykke tid siden jeg har været aktiv,
men jeg kommer ikke til at køre mc mere De uløkker
jeg har været igennem har sat signe spor, går stadig på 3 år
og det er ikke godt endu, jeg mister sq nok mit venster ben.
Nok om det ;.)
Jeg har en haynes til Yamaha FZR 600, 750, 1000 1987- 1996,
og en haynesn til Honda V45/65 sabre & magna 1982-1988.
De er til afhentning i køge.....Jeg sender ikke.......
ring til mig.....
28250411
Mic

Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-01-08 21:51

Michael Brock skrev:
> [...]
> og en haynesn til Honda V45/65 sabre & magna 1982-1988.
> De er til afhentning i køge.....Jeg sender ikke.......

Hej Michael

Dem vil jeg gerne hente næste gang jeg skal til svigerfamilien det er
lige på vejen... Så skal jeg sørge for at de bliver tilgængelige for alle.

MvH Eg

www.autocamperudlejningen.dk Så er ferien reddet....

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 06-01-08 08:58

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Hej Michael
>
> Dem vil jeg gerne hente næste gang jeg skal til svigerfamilien det er lige
> på vejen... Så skal jeg sørge for at de bliver tilgængelige for alle.
>
> MvH Eg

Hej Eg,

Fint initiativ, men pas nu på "kopipolitiet", jeg har lige haft dem på
nakken fordi jeg var så fræk at dele et password til en side med masser af
manualer ...

----
Jan Selchau-Hansen
http://www.dfmc.dk/?id=920
http://www.selchau-hansen.dk/KLR/ (min KLR er nu til salg)

Fra : Henrik

Dato : 06-01-08 12:59

> [...]
>
> Fint initiativ, men pas nu på "kopipolitiet", jeg har lige haft dem på
> nakken fordi jeg var så fræk at dele et password til en side med masser af

Tsk tsk.......rønnebærene er sure, hvad?

Men nu forstår jeg meget bedre, hvorfor det går galt for så mange
MC'ister...

-Henrik

Fra : Jan Selchau-Hansen

Dato : 06-01-08 13:58

"Henrik" <noone@nowhere.com> skrev i meddelelsen

> Tsk tsk.......rønnebærene er sure, hvad?
>
> Men nu forstår jeg meget bedre, hvorfor det går galt for så mange
> MC'ister...

Nej tværtimod .. som jeg skrev er jeg glad for Eg's initiativ. (på andres
vegne)
Jeg har ikke selv brug for de nævnte manualer.

Men, - hvad mener du det har at gøre med at det går galt for mange MC'ister
?

Jan Selchau-Hansen

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 06-01-08 19:57

"Henrik" <noone@nowhere.com> skrev i en meddelelse

> Tsk tsk.......rønnebærene er sure, hvad?
>
> Men nu forstår jeg meget bedre, hvorfor det går galt for så mange
> MC'ister...

Øhhh??????????????????????????

mvh Jens
Sydals

Fra : Henrik

Dato : 06-01-08 20:42

> Øhhh??????????????????????????
>
> mvh Jens
> Sydals

Det kræver at du læser denne tråd
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/3b00cd7af81b8d8c?hl=da

Mvh
Henrik

Fra : Jens Meldgaard

Dato : 06-01-08 21:04

> Det kræver at du læser denne tråd
> http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/3b00cd7af81b8d8c?hl=da

Den har jeg skam læst.
Øhhh???????????????????????

mvh Jens
Sydals

Fra : Ole

Dato : 09-01-08 15:23

Henrik wrote:

> Tsk tsk.......rønnebærene er sure, hvad?
>
> Men nu forstår jeg meget bedre, hvorfor det går galt for så mange
> MC'ister...
>
> -Henrik

Du snakker om sure rønnebær, Jan deler login og password ud
her, du bliver muggen, Jan bliver kontaktet af "kopipolitiet".

Tjaaaa

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Michael Brock

Dato : 06-01-08 20:50

Eg Egemarke forklarede:

> [...]
>
> Dem vil jeg gerne hente næste gang jeg skal til svigerfamilien det er lige på
> vejen... Så skal jeg sørge for at de bliver tilgængelige for alle.

Hej Eg.
Det er bare iorden

Mic