"Sit" af Majse Njor
Fra : BettinaP

Dato : 11-01-08 09:06

Jeg fik ovenstående bog i fødselsdagsgave, og bringer hermed en lille
anbefaling
Bogen handler om Karls første hundeår (en parson russel terrier) og
fortæller en masse ting om, hvad man skal være opmærksom på når man
anskaffer sig en hund
den er skrevet med en vidunderlig humor, med masser af gode anekdoter. Jeg
sad og skraldgrinede mange gange over morgenkaffen

dog er hun jo ikke ligefrem hundetræner (journalist), så bogen skal bestemt
ikke ses som den endegyldige sandhed. Jeg faldt da i hvert fald over et par
ting hvor jeg tænkte "arj check lige dine fakta inden du skriver sådan ik"

men en stor fornøjelse, sikke en masse højtlæsning min mand måtte lægge ører
til de par dage jeg kunne bruge på at hygge mig igennem bogen

citat fra bogen:
"Er det meningen at hunde skal lugte så meget af tis?" spurgte jeg min mand,
som sad ved siden af mig i sofaen. Han svarede ikke.
"Jamen synes du ikke Karl lugter ret meget af tis?"
"Joee" svarede han. "Det er måske fordi jeg tænkte, at som manden i huset
havde pligt til at lære ham at tisse i haven."
'"Og hvad så?"
"Ja, men så løb han ind i strålen"

godt råd
Du må ikke tisse på din hund. Medmindre selvfølgelig, at den tisser på dig
først.
Jeg så engang en mand, som stod ovre i skoven og løftede det ene ben op ad
en træstamme i håb om, at hans hund ville lære det. Den lærte det aldrig,
men manden blev utrolig god til det

det er da humor *G*
BettinaP

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 11:19

BettinaP, skrev:

> Jeg så engang en mand, som stod ovre i skoven og løftede det ene ben
> op ad en træstamme i håb om, at hans hund ville lære det. Den lærte
> det aldrig, men manden blev utrolig god til det

Det råd kan du give videre til John, han har vist en hanhund
der stadig tisser som en tæve

/Jens (med en tæve der tisser som en hanhund)

Fra : jopa

Dato : 11-01-08 11:43

"pwh" <gætselv@.dk> skrev

> Det råd kan du give videre til John, han har vist en hanhund
> der stadig tisser som en tæve

Han letter ben op af kvinder det må da være godt nok

--
Mvh. John
www.web-graphic.dk

Fra : pwh

Dato : 11-01-08 12:21

jopa, skrev:
> "pwh" <gætselv@.dk> skrev

> Han letter ben op af kvinder det må da være godt nok

*ROFL*

/Jens