Min hund bruger "sutteklud"
Fra : sailor99

Dato : 08-01-08 16:39

Hej!

Min dejlige gravhund på 1½ år har en fiks idé, som jeg gerne vil have pillet
af ham, men hvordan?

Han elsker at sutte på hjørnet af f.eks. et uldtæppe eller en pude. Det
bliver ikke bidt i stykker, men naturligvis bliver det sjaskvådt. - Da jeg
fik ham, havde han en stofbamse, som det gik ud over, men den røg ud, da den
var for ulækker. Nu er det altså tæpper og puder.

Altså, gode råd til at få ham vænnet fra? - Hvad kan årsagen være?

Mvh
Georg

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-01-08 16:46

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> writes:

> [...]
> fik ham, havde han en stofbamse, som det gik ud over, men den røg ud, da den
> var for ulækker. Nu er det altså tæpper og puder.

Hvorfor ikke give ham en bamse? Siri gjorde det også da hun var
mindre, men hun fik sin egen bamse af modellen til 7,50 fra IKEA. Så
hyggede hun sig med den og mine bamser fik lov til at være i fred.

Nu snupper hun højest en af mine sko eller strømper, hvis hun er alene
hjemme. Kun mine, ikke mandens, og hun ligger bare med hovedet på den
og slikker måske lidt på den, bider aldrig. Så det får hun lov til.
Men sådan en sok kan nu god blive lidt våd af at blive brugt som
hovedpude af Siri.

Den anden dag havde hun faktisk hevet lidt af dynen ned, så hun kunne
ligge hovedet der på.

Mvh Trine

Fra : makkerlone

Dato : 11-01-08 05:13

Min hund Makker sutter også på tæpper. Men det er kun i forbindelse
med, at en af mine tæver er ved at komme i løbetid.
Han former nærmest tæppet som en pat, og ligger så og babber på
den

Lone