Problemer med spil!
Fra : René Lindholm Cordtz

Dato : 14-07-01 17:59

Jeg har et porblem, som ikke burde være aktuelt for mig, mener jeg selv. Jeg
har nemlig lige invisteret i en ny computer. Helt præcist: Medion 1000 Mhz,
128 mb SDram, 30 Gb harddisk, NVidia TNT2 GeForce grafikkort. Alt software
var forinstalleret. Problemet er bare at computeren ikke kan køre nogle
spil... I alle de 8 spil jeg har prøvet, er maskinen frosset helt. Ikke
noget med at jeg kan trykke Ctrl+Alt+Del. Den reagerer hverken på musen
eller noget som helst. Lyden fryser også, og begynder at lyde som en eller
anden scatman.
Før jeg begynder at søge hjælp hos de "proffesionelle", vil jeg meget gerne
høre om ligenende oplevelser eller forslag!!!

Mvh
René

Ps. Der er ingen problemer i programmerne overhovedet

Fra : DWM

Dato : 14-07-01 18:32

"René Lindholm Cordtz" <renecordtz@zybermail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har et porblem, som ikke burde være aktuelt for mig, mener jeg selv. Jeg
> har nemlig lige invisteret i en ny computer. Helt præcist: Medion 1000 Mhz,
> 128 mb SDram, 30 Gb harddisk, NVidia TNT2 GeForce grafikkort.

Mener du ikke et geforce 2? Der findes ikke noget som hedder
TNT2 Geforce.
Ellers vil jeg anbefale at du installere de nyeste detonator drivere til
grafikkortet www.nvidia.com
og de nyeste drivere til lydkortet (som jeg ikke ved hvad er)
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress