MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
internet explorer 7
Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-01-08 11:26

Vi har for få dage siden fået en bærbar inden for dørene.
Og den driller mig lidt. ikke noget alvorligt men alligevel.
Lige nu er det internet explorer 7 der driller.

Fra fabrikantens side er der installeret en udgave men en masse snot fra
Yahoo.
Den gider jeg simpelthen ikke kigge på.
Men jeg kan ikke hente en ny fra MS, fordi jeg får beskeden at den allerede
ligger på computeren.

Er der nogen steder jeg kan hente en udgave til Vista uden om MS som jeg så
kan gemme på computeren.
For derefter at slette den nuværende og installere den nye?

Nu jeg er igang, så er der lige et tillægs spørgsmål.
Computeren kom med en prøveversion af Office.
Vi har så installeret en rigtig udgave af office, men den vises ikke i
startmenuen lige som windows mail og internet explorer.
Nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre??

Elmer

Fra : Rado

Dato : 16-01-08 11:36

On Wed, 16 Jan 2008 11:26:17 +0100, "Elmer Fjort"
<Whoknows@Whocares.com> wrote:

>Fra fabrikantens side er der installeret en udgave men en masse snot fra
>Yahoo.
>Den gider jeg simpelthen ikke kigge på.

Kan det ikke afinstalleres?

--
Rado

Protester imod EUs intelligent design resolution:
http://www.petitiononline.com/id108/petition.html

Fra : Ole Bole

Dato : 16-01-08 11:44

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> startmenuen lige som windows mail og internet explorer.
> Nogen der har et bud på hvad jeg kan gøre??

gå i kontrolpanel > programmer og funktioner og fjern installationen af
Yahoo Toolbar hvis den figurerer dér.

Du kan vist også gå i kontrolpanel > internetindstillinger > Programmer >
administrer tilføjelsesprogrammer og hvis den er til stede dér, så deaktiver
den.

gå i kontrolpanel > programmer og funktioner og fjern installationen af den
præinstallerede office-prøve-version, men nu skal du nok afinstallere *alt*
office - også hvis der er et aktiveringsprogram til office 2007 student og
familie.

Når du så har fjernet ALT office, kan du smide dit eget ind.

Ole Bole

Fra : Elmer Fjort

Dato : 16-01-08 11:59

"Ole Bole" <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> [...]
> student og familie.
>
> Når du så har fjernet ALT office, kan du smide dit eget ind.

Internet explorer er fixet!! Tak for det!

Office prøver jeg lige med. Der liger både noget office 2003 og 2007.
Prøver at slette det hele og starter forfra.

Du er da en vidensbank der vil noget *s*

Elmer

Fra : Ole Bole

Dato : 16-01-08 17:36

> [...]
> Prøver at slette det hele og starter forfra.
>

> Du er da en vidensbank der vil noget *s*

årk - så sku du opleve mig in real life!

Det eneste jeg ikke ka er janteloven.....