MS Windows
briani 27239
vista basic
Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-01-08 00:57

Konen har købt en bærbar, hvor vista basic er installeret.
Men jeg synes den er noget svær at finde rundt i.
findes der et tilsvarende program som filhåndtering?
Så man selv kan bestemme hvor man smider tingene henne.
Er der mulighed for at få det at tilnærmelsesvis at ligne XP??

Elmer

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 15-01-08 07:20

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i meddelelsen

> Er der mulighed for at få det at tilnærmelsesvis at ligne XP??

Højreklik på skrivebordet og vælg "Personlige instillinger" > Tema. Her kan
du skifte til f.eks. Windows klassisk. Mon ikke google kan hjælpe med et
tema som ligner XP.

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 15-01-08 07:58

> [...]
> Så man selv kan bestemme hvor man smider tingene henne.
> Er der mulighed for at få det at tilnærmelsesvis at ligne XP??

Stifinder (filhåndtering) finder du i
Start / Programmer / Tilbehør
I kontrolpanel kan du vælge mappeindstillinger
og vælge vis klassiske indstillinger
I "Personlige instillinger" kan du f.eks vælge
Vista Basic eller Windows Standard

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Elmer Fjort

Dato : 15-01-08 09:36

"Bjarne Chr" <No_No> skrev i en meddelelse

> [...]
> I kontrolpanel kan du vælge mappeindstillinger
> og vælge vis klassiske indstillinger
> I "Personlige instillinger" kan du f.eks vælge

Takker for hjælpen.

5 minutter efter jeg havde skrevet indlægget fandt jeg selv stifinderen.

Elmer

Fra : Karsten

Dato : 15-01-08 10:33

"Elmer Fjort" <Whoknows@Whocares.com> skrev i en meddelelse

> "Bjarne Chr" <No_No> skrev i en meddelelse

> Takker for hjælpen.
>
> 5 minutter efter jeg havde skrevet indlægget fandt jeg selv stifinderen.

Lidt extra hjælp til dig......

Vistaguide.dk http://www.vistaguide.dk/

Målet med denne side er at være først med nyheder, tips, tweaks og downloads
til Windows Vista. Vi håber at i brugere vil være behjælpelige med at gøre
dette site til det klart bedste danske Vista site, både i form af feedback,
men også ved indsendte tips og tweaks. Vi vil altså prøve at oprette et
community, der skal hjælpe hinanden med at få det bedste ud af Microsofts
nyeste styresystem.

Fra : JBJ

Dato : 15-01-08 14:40

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> oprette et community, der skal hjælpe hinanden med at få det bedste ud af

Tja men, tilmelder du dig deres forum så kan du komme til at vente længe på
den aktiveringsmail, og deres admin svarer ikke på mail.

JBJ