MS Windows
briani 27239
Windows Media Center - er det denne ng?
Fra : Leif

Dato : 14-01-08 22:50

Hvis ja: Hvordan får man kanalerne fra Tvtunerkortet til at lægge sig
i den rækkefølge der ønskes? Den programguide, der fortæller
om det aktuelle program samt valgt kanal ( ligesom RDS på radioen)
hænger ikke sammen med billedet.

Hvis nej: Hvilken ng hører spørgsmålet så hjemme i?

Synes ikke jeg kan finde en ng for MCE eller evt. HDTV, som
vel også kunne tænkes at bruge MCE

Mangler faktisk lidt mere vejledning: Det er muligt at vælge mellem
kabel, digital og antenne som indgang. Vælger jeg kabel finder den
10 kanaler, med antenne 162 hvoraf en stor del ikke får navn.

Jeg har fuld pakke fra DKkabelTV (en TDC afd, tror jeg) via
fællesanlægget.

Alle gode råd er velkomne,

Mvh, Leif (7330)

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-01-08 22:52

--
Kerim

Fra : Leif

Dato : 14-01-08 23:07

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> wrote in message

> --
> Kerim

Der fortsætter jeg så.

Mange tak - kunne bare ikke lige huske hvad ng'en hed.

Nok et begyndende *Sommer* problem - for meget DR 1

Mvh, Leif