MS Windows
briani 27239
Kopiering af helt program uden CD?
Fra : Ukendt

Dato : 12-01-08 11:53

Kan man kopiere en Office pakke fra en maskine til en anden ved hjælp af
sit hjemmenetværk?? Hvis, så hvordan!

Jeg har det samme MO 2003 på to maskiner, men det virker kun på den ene,
og nu er min CD ridset.

Kan man brænde en kopi af et helt program direkte fra en PC til en ny CD?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Martin /Helsingør

Dato : 12-01-08 12:16

"Mr. Mox" skrev i meddelelsen

> Kan man kopiere en Office pakke fra en maskine til en anden ved hjælp af
> sit hjemmenetværk?? Hvis, så hvordan!

Det vil jeg ikke anbefale.

> Jeg har det samme MO 2003 på to maskiner, men det virker kun på den ene,
> og nu er min CD ridset.

Har du prøvet den i en anden pc/drev? Måske er du heldig, at filerne kan
læses her. Ellers rengør den og polér den med lidt tandpasta på en våd klud.
Husk et skylle og tørre bagefter.

> Kan man brænde en kopi af et helt program direkte fra en PC til en ny CD?

Nej. Men hvis pc´erne er identiske, kan du klone hardisken(e)...

Se f.eks. http://eu.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/

> Med venlig hilsen Mr. Mox

Mvh.

Martin /Helsingør

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-08 15:50

Martin /Helsingør skrev:

> "Mr. Mox" skrev i meddelelsen

> Nej. Men hvis pc´erne er identiske, kan du klone hardisken(e)...

> [...]
Det er en laptop og en stationær PC, så de kan ikke være ens, så er det
måske umuligt???
Mvh Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 12-01-08 15:03

Hej Mr. Mox

> Jeg har det samme MO 2003 på to maskiner, men det virker kun på den
> ene, og nu er min CD ridset.

Hvad udgave er din MS Office ?

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-08 15:48

Max skrev:
> Hej Mr. Mox

> Hvad udgave er din MS Office ?

Der står f. eks.: Microsoft Office Word 2003 (11.5604.5606) når jeg
går ind i Hjælp.

Er det det du mener?

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 12-01-08 15:57

Hej Mr. Mox

> Der står f. eks.: Microsoft Office Word 2003 (11.5604.5606) når jeg
> går ind i Hjælp.
>
> Er det det du mener?

Nej, er det en udgave til hjemmet som de kalder den, eller en Standard
Edition,
eller en Small Busines Edition eller en Proffesional Edition ?

--
Mvh Max

Fra : Aksel

Dato : 12-01-08 18:38

> Nej, er det en udgave til hjemmet som de kalder den, eller en Standard
> Edition,
> eller en Small Busines Edition eller en Proffesional Edition ?

Prøv om du kan låne en CD i samme version, den kan du normalt installere
legalt med den 25 cuífrede kode du har.

Hilsen Aksel

Fra : Max

Dato : 12-01-08 19:50

Hej Aksel

> Prøv om du kan låne en CD i samme version, den kan du normalt
> installere legalt med den 25 cuífrede kode du har.

Jeg har såmændt alle sammen, så jeg mangler ikke nogen.

--
Mvh Max