MS Windows
briani 27239
Flere skrivebords ikoner
Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-01-08 18:57

Hvordan får man flere skrivebords-ikoner at vælge imellem - hvor kan
jeg downloade én stor pakke? Jeg ønsker ikke at skulle lede blandt en
masse forskellige filer - men blot gøre det som når man i windows (XP)
har en række forskellige ikoner til rådighed.

Fra : Holst

Dato : 11-01-08 19:03

Karsten Jensen wrote:

> [...]
> masse forskellige filer - men blot gøre det som når man i windows (XP)
> har en række forskellige ikoner til rådighed.

Prøv at skriv 'icons' i Google og se hvad der sker.

Fra : Jama

Dato : 12-01-08 17:00

> Prøv at skriv 'icons' i Google og se hvad der sker.

Hvis jeg var dig ville jeg installere/prøve et program som dette
"icon_restore"
http://users.rcn.com/taylotr/icon_restore.html
Hvor meget det vil hjælpe på lige dit problem, er jeg ikke 100% sikker på,
men så kommer dinne iconer til,at ligge samme sted altid.
Mvh.Jama

Fra : Karsten Jensen

Dato : 13-01-08 01:39

On Sat, 12 Jan 2008 16:59:41 +0100, "Jama" <nonspam@mail.com> wrote:

> [...]
>Hvor meget det vil hjælpe på lige dit problem, er jeg ikke 100% sikker på,
>men så kommer dinne iconer til,at ligge samme sted altid.

nu var det jo ikke lige restore jeg ledte efter.... Men nogle
forskellige / anderledes ikoner for genveje og mapper til brug på
skrivebordet.... Tænkte om man måske kunne installere én fil med
masser af nye ikonr i, som dén indbyggede i WinXP.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-01-08 00:09

On Fri, 11 Jan 2008 18:56:42 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Ingen der kan hjælpe?

Fra : sussihansen@forum.dk

Dato : 26-01-08 22:51

DER ER EN MASSE IKONER PÅ http://www.iconarchive.com

Fra : Karsten Jensen

Dato : 30-01-08 10:01

On Sat, 26 Jan 2008 21:50:37 -0800 (PST), sussihansen@forum.dk wrote:

>DER ER EN MASSE IKONER PÅ http://www.iconarchive.com

Fedt sted, men ikonerne ligger stadig ikke tilgængelig i en enkelt
fil, det er jo seperate filer i zip'en....