MS Windows
briani 27239
Slette søgninger
Fra : Martin

Dato : 08-01-08 13:31

Når jeg klikker 2 gange i søgefeltet på Google kommer der en liste med alle
tidligere søgninger.

Hvordan sletter man dem?

Fra : Børge List

Dato : 08-01-08 13:38

Martin skrev:
> Når jeg klikker 2 gange i søgefeltet på Google kommer der en liste med
> alle tidligere søgninger.
>
> Hvordan sletter man dem?
Hvis det er Googel Toolbar, trykker du på den blå pil til højre, og
forneden i det felt der kommer skulle der gerne stå Ryd oversigt.
Mvh. Børge

Fra : Ole

Dato : 08-01-08 13:50

"Børge List" <""bmblist\"@ fjern gmail.com"> skrev i meddelelsen

> Hvis det er Googel Toolbar, trykker du på den blå pil til højre, og
> forneden i det felt der kommer skulle der gerne stå Ryd oversigt.
> Mvh. Børge

og er det formulardata der er gemt af Windows, markerer du bare og deleter.

Fra : Martin

Dato : 08-01-08 20:16

Nej det er et "rullegardin" som kommer frem og viser alle tidligere
søgninger i alfabetisk rækkefølge.

Fra : Børge List

Dato : 08-01-08 20:21

Martin skrev:
> Nej det er et "rullegardin" som kommer frem og viser alle tidligere
> søgninger i alfabetisk rækkefølge.

Det gør det også hos mig, men aller nederst i højre hjørne står der Ryd
oversigt,Og det virker hos mig.
Hilsen Børge

Fra : Martin

Dato : 08-01-08 20:44

> Det gør det også hos mig, men aller nederst i højre hjørne står der Ryd
> oversigt,Og det virker hos mig.
> Hilsen Børge

Hmmm den kan jeg ikke se. Jeg bruger Vista hvis det hjælper...

Fra : Jan Martlev

Dato : 10-01-08 18:19

> Hmmm den kan jeg ikke se. Jeg bruger Vista hvis det hjælper...

IO 7.0 under indstillinger - Slet - Slet Formularer
Hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-08 21:28

"Martin" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nej det er et "rullegardin" som kommer frem og viser alle tidligere
> søgninger i alfabetisk rækkefølge.

Hej !

Jeg bruger IE 7.0 uden toolbar.
Hos mig er det muligt at slette søgeordene enkeltvis med 'Delete', når de er
markeret.

mvh

Abricosicus

Fra : Hans Houmøller

Dato : 08-01-08 23:10

Jeg kan ikke helt huske hvad fanebladene hedder, men kan man ikke i
browserens "indstillinger" under "historik" rydde det?
Hans