MS Windows
briani 27239
hopper af netværket
Fra : martin

Dato : 06-01-08 12:19

jeg er i gang med at overføre fra min Xp til min visat computer...

men efter lige fra 2 min. til 30 min... så får jeg fejl på min
afsender computer (XP) at netværksstien ikke er tilgængelig...

strømstyringen i vista er som den burde .... men usb,pci,hardisk
osv....

hvad kan jeg gøre ??

jeg kan ikke rigtig få opsat det så det kører gennem mit krydsede
kabel,så den kører trådløst over min router

jeg har spurgt i netvaerk og netvaerk.tradloes hvor jeg blev he4nvist
hertil... så håber der er noget hjælp at hente her

Martin

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-01-08 01:19

martin <martinvincentz@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> jeg har spurgt i netvaerk og netvaerk.tradloes hvor jeg blev he4nvist
> hertil... så håber der er noget hjælp at hente her

Altså, du bruger trådløs, men vil ha' det til at virke med et krydskabel
i stedet for - fordi det vil gå meget hurtigere med kabel end med
trådløs?

--

"Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look
stupid."

Fra : martin

Dato : 07-01-08 09:57

> Altså, du bruger trådløs, men vil ha' det til at virke med et krydskabel
> i stedet for - fordi det vil gå meget hurtigere med kabel end med
> trådløs?

f.eks ja.... men også pga som jeg skriver i overskrift... at jeg
bliver smidt af det trådløse netværk efter ca. 1-20 min..... på trods
af at alt der hedder strømstyring burde være sat til "sluk aldrig"

men evt noget hjælp ?!

om ikke andet så bare til hvordan jeg opsætter kablet netværk... for
tilsyneladende findes der kun ad-hoc trådløst,trådløs forbindelse til
kontor/mindre netværk samt trådløs til internet... der står ikke
noget nogle steder om kablet netværk.... ikke lige hvad jeg kan finde

Martin