Hjælp ang netværk 2 pc
Fra : Lars Tandrup Jensen

Dato : 14-07-01 17:16

Jeg har 2 pc som jeg skal i net via 10/100Mbps ethernet hub/switch 8
port
2 netkort med RJ-45 stik og 2 kabler med RJ45, som ikke er kryset, er
der nogen der kan hjælpe med at forbinde/forklare hvordan men får hul i
gennem 2 pc

på hub skal men bruge uplink +1x eller 1x+2x
og hvordan sætter men win 98 op så den kan finde den anden pc

jeg er helt ny hvad ang. net så jeg vil gerne have 1 person som vil
hjælpe mig

larstj@post4.tele.dk
75832483

mvh
lars
Vejle

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 14-07-01 17:49

Lars Tandrup Jensen <larstj@post4.tele.dk> skrev i en
> [...]
> 2 netkort med RJ-45 stik og 2 kabler med RJ45, som ikke er kryset, er
> der nogen der kan hjælpe med at forbinde/forklare hvordan men får hul i

Hej Lars

Prøv at læs nedenstående artikel igennem - der får du svar på dine
spørgsmål -er det ikke hjælp nok, skal du bare sige til:
http://www.eaid.dk/eaid.php?action=vis&id=69

Mvh og god fornøjelse

Peter Skjelbo

--