MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan man finde email i Windows old ?
Fra : KimH

Dato : 04-01-08 12:38

Jeg har lavet en ny installation af windows vista , og ville gerne finde
mine gamle emails igen , men jeg kan ikke finde dem nogen der kan hjælpe
?

Mvh. KimH

Fra : Jørgen E.

Dato : 04-01-08 21:48

"KimH" <kimho@c.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lavet en ny installation af windows vista , og ville gerne finde mine gamle
> emails igen , men jeg kan ikke finde dem nogen der kan hjælpe ?

Hvor havde du regnet med de er, hvis du har overskrevet din disk ?
Du kan være heldig ikke at have overskrevet området de gamle mails
befandt sig i og genskabe dem eller nogle af dem med recoverprogram.

Fra : KimH

Dato : 04-01-08 22:32

"Jørgen E." <je-2@post.cybersity.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Du kan være heldig ikke at have overskrevet området de gamle mails
> befandt sig i og genskabe dem eller nogle af dem med recoverprogram.
Jeg er næsten sikker på de er i mappen Windows.old som kommer efter
installation af ny Vista
Jeg har da fundet foretrukne i internet explorer der , men kan ikke lige
finde mine Email

Mvh. KimH

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 04-01-08 22:46

"KimH" <kimho@c.dk> skrev :

>Jeg har da fundet foretrukne i internet explorer der , men kan ikke lige
>finde mine Email

Hvis du nu skrev om det var mails i Eindows Mail eller i et andet
mailprogram, så ville det fremme et svar og så er
news:dk.edb.internet.software.mail+news den korrekte gruppe til
spørgsmålet.
--
Kerim