MS Windows
briani 27239
Ukendt fejl i Explorer, som lukker ned.
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 03-01-08 21:53

Nu og da, når jeg besøger visse sider, får jeg en meddelelse om at Explorer
har opdaget en fejl og lukker ned. Jeg bliver spurgt, om der skal sendes en
fejlrapport eller ej; men uanset hvad jeg vælger, så lukker Explorer ned
lige efter jeg har svaret.
Hvad er galt? Kan jeg afhjælpe problemet ved at ændre i "indstillinger" og
hvordan nærmere bestemt.
Jeg har den nyeste version af Explorer; jeg var ikke ude for dette ved de
ældre funktioner.
Det er helt almindelige sider, der får Explorer til at lukke ned, og ikke
nogle, der er specielt obskure og mistænkelige. Når jeg så genstarter og går
til samme side, sker det igen. Når jeg går til andre sider sker det ikke. -
Jeg arbejder meget med natur- og miljøemner, og også på sider omkring disse
ting sker det., men kun på nogle sider.
Det er faktisk ret irriterende!
Hjælp! Hvad kan jeg gøre!?

Venlig hilsen

Poul Evald

Fra : Ole C

Dato : 03-01-08 22:29

Poul Evald Hansen skrev blandt andet:

> Nu og da, når jeg besøger visse sider, får jeg en meddelelse om at
> Explorer har opdaget en fejl og lukker ned.

(klip)

> Hjælp! Hvad kan jeg gøre!?

Tjae - du kunne jo begynde med at komme med adresser til nogle af de
sider hvor du får fejl......

--
vh
Ole C

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 03-01-08 22:51

"Poul Evald Hansen" <pevh@poulevaldhansen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Explorer ned lige efter jeg har svaret.
> Hvad er galt? Kan jeg afhjælpe problemet ved at ændre i "indstillinger" og

Prøv at slå udvidelsesmodulerne fra en for en og se hvornår problemet
ophører
Det er oftest noget java relateret

internet indstillinger->programmer->administrrer

/Dennis

Fra : PV Jørgensen

Dato : 03-01-08 23:36

Jeg havde selv problemet indtil jeg deaktiverede tilføjelsesprogrammet
QUICKfind BHO object. Herefter har det kørt n æ s t e n uden problemer.
--

Hilsen
Paul Verner

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 04-01-08 12:35

"PV Jørgensen" <pvFJERN@FJERNprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg havde selv problemet indtil jeg deaktiverede tilføjelsesprogrammet
> QUICKfind BHO object. Herefter har det kørt n æ s t e n uden problemer.
> --

Den har jeg godt set lave det samme nummer før nu du skriver det.
Den løste det ved den sidste jeg havde fat i - det var primært når java blev
kaldt den klient crashede jeg havde bøvlet med
Lorte program :)

/Dennis

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 03-01-08 22:55

Poul Evald Hansen wrote:
> Hvad er galt? Kan jeg afhjælpe problemet ved at ændre i
> "indstillinger" og hvordan nærmere bestemt.

Problemet kan skyldes en opdatering, som Microsoft udsendte
for nylig. Den fik IE til at opføre sig sådan på visse sider.
Der er senere kommet endnu en opdatering, der løser problemet.

Så check at du har de nyeste opdateringer.

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Ole Christiansen

Dato : 04-01-08 08:26

> [...]
> ikke. - Jeg arbejder meget med natur- og miljøemner, og også på sider
> omkring disse ting sker det., men kun på nogle sider.

Der må forekomme en fejlkode. Den søger du på i Google f. eks.

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 04-01-08 09:03

"Ole Christiansen" <ofc@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Der må forekomme en fejlkode. Den søger du på i Google f. eks.

Kan du specificere! Hvad er det for noget fejlkode jeg skal søge på og
hvordan? Jeg er jo ikke programmør, så jeg vil godt være sikker på, hvad det
er du taler om.

Det undrer mig i øvrigt. For det skete ikke eller i alt fald meget
sjældnere, med de ældre versioner af Explorer.

Poul Evald

Fra : hcma

Dato : 04-01-08 09:14

> [...]
>
> Det undrer mig i øvrigt. For det skete ikke eller i alt fald meget
> sjældnere, med de ældre versioner af Explorer.

prøv at gøre som skrevet af PV Jørgensen
altså: Åbn IE -> Funktioner -> Internetindstillinger -> fanebladet
Programmer -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> marker Quickfind BHO
Objects -> deaktiver
m v h
hcma

Fra : Pico

Dato : 04-01-08 12:17

Poul Evald Hansen wrote:
> [...]
>
> Det undrer mig i øvrigt. For det skete ikke eller i alt fald meget
> sjældnere, med de ældre versioner af Explorer.

Det undre mig du ikke prøver som folk foreslår, jeg har været ude for det
samme med IE7 for længe siden og gemte løsningsforslaget som forøvrigt har
været postet 2 gange, men du får det lige som jeg oplevede det.
--
MVH
Pico

EI har fundet en fejl og lukker

hcma wrote: > "Leif Christensen" <oz8gw@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:45d579a4$0$223$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...> Hej alle læsere. Er
der her en som ved hvorfor jeg får en fejlmeddelelse: IEXPLORE.EXE har
fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden. Og så valg forneden:
Fejlfinding, Send fejlrapport og Undlad at sende. når jeg bl.a. går ind på
www.frederikshavnerbilletten.dk, www.sonderborgbilletten.dk,
www.billetten.dk, www.sony.dk og andre som jeg ikke lige kan komme i tanker
om. Hilsen Leif.

> Jeg får nøjagtig det samme og mener det har noget med
> tilføjelsesprogrammer at gøre (Funktioner -> administrer >
> tilføjelsesprogrammer -> o.s.v.) Jeg har opgivet (gider ikke) at gøre
> noget ved det og benytter så Firefox som alternativ browser. m v h hcma

Jeg har samme fejl, eller rettere forhåbentlig havde Jeg fulgte jeres

anvisninger efter at have gennemgået 1500 meddelser i browser gruppen. Det

forekom nogle gange at folk fik den omtalte fejl. Jeg heftede mig så ved at

der i forbindelse med IE 7 flere gange var nævnt at QUICKfind BHO object gav

fejl. Den kunne jeg så ikke finde i indlæste tilføjelsesprogrammer, derfor

kiggede jeg i "Tilføjelsprogrammer, der er blevet brugt i Internet Explore".

Efter at have deaktiveret den får jeg ikke omtalte fejlmeddelse, det er så

åbendbart synderen.

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 04-01-08 11:28

On Thu, 3 Jan 2008 21:53:26 +0100, "Poul Evald Hansen"
<pevh@poulevaldhansen.dk> wrote:

> [...]
>lige efter jeg har svaret.
> Hvad er galt? Kan jeg afhjælpe problemet ved at ændre i "indstillinger" og

I et tidligere svar omtaler Per nogle opdateringer. Det er sikkert
disse:

http://support.microsoft.com/kb/946627

>Jeg har den nyeste version af Explorer; jeg var ikke ude for dette ved de
>ældre funktioner.

På ovennævnte side omtales kun IE 6.

Jeg har selv haft/fået løst problemet med IE 6, men ved ikke, om
årsagen/løsningen også gælder IE 7.

--
Venlig hilsen
Gert