MS Windows
briani 27239
Startmenubjælken står i højre side af skær~
Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 03-01-08 21:46

Jeg har Windows XP på computeren. Jeg er kommet til at trykke på nogle
ukendte genvejstaster el. l., så startmenubjælken står lodret i højre side
af skærmen. - Hvordan flytter jeg den tilbage, så den står i bunden af
skærmen? - Jeg kan ikke finde noget om det i Windows hjælp.

Venlig hilsen

Poul Evald

Fra : ..::JMJ::..

Dato : 03-01-08 21:49

Poul Evald Hansen udtrykte præcist:
> [...]
> af skærmen. - Hvordan flytter jeg den tilbage, så den står i bunden af
> skærmen? - Jeg kan ikke finde noget om det i Windows hjælp.

Højreklik på den, vælg at låse den op, nu kan du tage fat i den og bare
trække den ned i bunden (med venstre knap).
...::JMJ::..

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 03-01-08 23:08

...::JMJ::.. <kaliffen@privat.dk> skrev :

>Højreklik på den, vælg at låse den op, nu kan du tage fat i den og bare
>trække den ned i bunden (med venstre knap).

Det ville jo ikke være sket, hvis den var låst
--
Kerim

Fra : Poul Evald Hansen

Dato : 04-01-08 08:17

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det ville jo ikke være sket, hvis den var låst
> --
> Kerim

Jeg må have klumret i et eller andet. Selvom jeg låser op, kan jeg kun
trække den lodrette menubjælke højre-venstre. Mit problem er, at jeg godt
vil have den ned i den oprindelige vandrette tilstand i bunden. Hvordan får
jeg den derned?

Poul Evald

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-01-08 10:38

Den 04-01-08 08.17 skrev Poul Evald Hansen følgende:

> [...]
> vil have den ned i den oprindelige vandrette tilstand i bunden. Hvordan får

Du har sikkert trukket "forkert". Prøv igen, du skulle gerne kunne
trække den til alle fire kanter.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,