Netværk/deling/Vista
Fra : Repper

Dato : 13-01-08 13:53

Hej
Efter nu at have rodet lidt med vores hjemme netværk er jeg langsomt ved at
give op.
Vi har 4 maskiner og alle med vista installeret, men selv om alt er sat
korrekt op og harddiskene er sat til deling, kan vi ikke komme ind på
hinnandens maskiner.
Den skriver at vi skal kontakte administrator og få rettigheder til det.
Hvordan kan det løses.
Har et andet sted i huset en HD router med 1 stk HD monteret og den kan vi
godt bruge?
Det er alle installeret med Vista Home Premium og Bullguard internet
security.

Mvh.
/Rep

Fra : Leif

Dato : 13-01-08 21:48

"Repper" <capstardk@gmail.com> wrote in message
> [...]
> godt bruge?
> Det er alle installeret med Vista Home Premium og Bullguard internet

Prøv lige at lave en bruger på alle maskiner med samme navn og login.

Det virker hos mig med 2 XP og 1 Vista.

Mvh, Leif

Fra : Lars Skov Jensen

Dato : 07-03-08 02:49

Hejsa Leif

Hvordan forbinder man 5 PC'er med XP og 5 PC'er med Vista , så¨man ka dele
filer og mapper sammmen ????

Jeg vil blive utroligt glad , hvis du gad og lave en step by step guide til
det ,
for jeg har bikset med det i 2 uger nu , og er ved at gå ud af mit gode
sind.....

De 5 PC'er med XP - Funker udenmærket , men ka både pinge og søge efter de 5
vista PC'er ,
Jeg fander dem udenmærket med ping og også i søgningen...

Tak for kaffe , vista er bare en stor rode butik ang. opsætninger og
placeringer...

Der er XP meget nemmere........

Men niks jeg ka ikke se dem i Netværkssteder , og de 5 vista pc'er ka heller
ikke se mig...
Hvor ligger Netværkssteder på alle de nye vistaer ????

Håber du vil hjælpe mig , så jeg ka få de 10 PC'er til at arbejde sammen via
netværket...

Mvh. Lars