Asus WL-600g på Telmore (TDC) netværk
Fra : jfblaa@gmail.com

Dato : 09-01-08 12:23

Hej Alle

Har lige købt en Asus WL-600g router med indbygget ADSL modem, og har
nogen problemer med at få den forbundet til internettet. Har pt sat en
Siemens Speedstream 4100 Ethernet ADSL modem, som fuldte med
abonnementet, på og den virker direkte, men den nye vil have en masse
oplysninger som jeg ikke kan finde. Bla. VPI og VCI. Hvis der er nogen
der kan hjælpe vil jeg blive meget glad :)

Fra : jfblaa@gmail.com

Dato : 09-01-08 12:33

On Jan 9, 8:22 pm, jfb...@gmail.com wrote:
> [...]
> oplysninger som jeg ikke kan finde. Bla. VPI og VCI. Hvis der er nogen
> der kan hjælpe vil jeg blive meget glad :)

Hej igen :)

Fandt selv ud af problemet.
VPI = 0
VCI = 101

Fra : Madsen58

Dato : 09-01-08 22:28

<jfblaa@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det var da et mærkeligt modem at bruge til telmore netværk(GPRS eller ? )
der må være sneget sig en fejl ind

--
Madsen