problemer med overførsel imellem 2 compute~
Fra : martin

Dato : 06-01-08 01:03

efter noget tid (ligefra 2-30 min) så lukker forbindelsen og den
skriver at netværkstien blev ikke fundet..... om det er afsender
(XP) eller modtager (Vista) der laver problemer aner jeg ikke... men
det virker først igen når jeg har genstartet modtager (vista)

mit trådløse internet gennem router virker heller ikke efter dette
punkt

det er et krydset kabel jeg bruger til forbindelse.... og det er
igennem "kør" jeg har oprettet forbindelse med denne komando...... \
\ip-adresse

vista strømstyring er sat som jeg vil mene er det rigtige...

harddisk --> slukkes aldrig
trådløst netkort --> maksimal ydelse
slumre -->> slumring efter --> aldrig :::::: hybrid slumring -->>
aldrig :::::::: gå i dvale -->>> aldrig
usb --> selektiv usb afbrydelse --> deaktiveret
pci express ,strømstyring af linktilstand --> slået fra

Martin

Fra : martin

Dato : 06-01-08 01:14

On 6 Jan., 09:02, martin <mediccas...@gmail.com> wrote:
> [...]
> aldrig ::::::::  gå i dvale -->>> aldrig
> usb --> selektiv usb afbrydelse --> deaktiveret
> pci express ,strømstyring af linktilstand --> slået fra

rettelse ::::::

jeg prøvede at deaktivere mine trådløse netkort.... og det
resulterede i at forbindelsen røg med det samme... ligeledes da jeg
tog mit krydsede kabel ud af begge maskiner skete der intet...

dvs... jeg kørte trådløs netværk imellem dem...

hvordan opsætter jeg et netværk imellem mine 2 maskiner med krydset
kabel ? gerne en gennemgående beskrivelse

modtager = vista ...... afsender = XP

Martin