linksys pasword
Fra : Ducky

Dato : 05-01-08 23:55

Hej

Har en linksys wrt 54G hvor jeg ikke kan komme ind og lave sikkert netværk,
kan ikke komme ind med koden ADMIN har prøvet at resette den , er der andre
måde man kan komme i kontakt med den, den er helt ny

M.v.h.

gokke@stofanet.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 06-01-08 00:25

Ducky skrev:

> er der andre måde man kan komme i kontakt med den, den er helt ny

På Zywall er standardpassword 1234... Det er da et forsøg værd.

--
Mvh. John

Fra : Fynbo

Dato : 06-01-08 00:37

"Ducky" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> netværk, kan ikke komme ind med koden ADMIN har prøvet at resette den , er
> der andre måde man kan komme i kontakt med den, den er helt ny

Hvis du brugte installationscd'en første gang
og skrev et brugernavn og password der, så er det det du skal bruge..

Har lige lavet samme nummer her.. Kunne heller ikke logge på med "admin".

Så kom jeg i tanke om jeg havde navngivet netværket under installationen.

Fynbo

Fra : fix

Dato : 06-01-08 23:32

"Fynbo" <clanusa@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Ducky" <gokke@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Har lige været i samme problem med min wrtp54g.
Den skulle have Admin i BÅDE id og passwd

finn

Fra : Søren Blom

Dato : 11-01-08 00:11

"fix" <fix@faxe.dk> skrev
> Har lige været i samme problem med min wrtp54g.
> Den skulle have Admin i BÅDE id og passwd

Frit fra hukommelse, så skal enten use feltet være blank og passwoord være
admin eller også er det omvendt ved Linksys, prøv dig frem, ellers kik på
linksys web-site der kan man finde manuallen til alle deres produkter.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk