hejsa
Fra : jens

Dato : 05-01-08 12:46

jeg har et trødnetværk en linksys
en wrt54g

hvordan får jeg kode på den så ander ikke kan lokke på min netværk ??

på forhånd mange tak

Fra : Ole C

Dato : 05-01-08 14:31

jens skrev blandt andet:

> jeg har et trødnetværk en linksys
> en wrt54g
>
> hvordan får jeg kode på den så ander ikke kan lokke på min netværk ??
>
> på forhånd mange tak

Læs brugsanvisningen.....

--
vh
Ole C

Fra : Gyffe [4640]

Dato : 05-01-08 15:23

Hvis alt andet svigter:
så læs brugsanvisningen eller spørg en teenager...

Mvh.
Gyffe

Fra : Ole C

Dato : 05-01-08 18:15

Gyffe [4640] skrev blandt andet:

> Hvis alt andet svigter:
> så læs brugsanvisningen eller spørg en teenager...

Tak fordi du på humoristisk vis gør opmærksom på det rimelige i at
studere brugsanvisningen før man henvender sig her

--
vh
Ole C

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-01-08 17:05

Den Sat, 05 Jan 2008 15:23:25 +0100 skrev Gyffe [4640]:

> Hvis alt andet svigter:
> spørg en teenager...
>
> Mvh.
> Gyffe

Det er vel netop det han har gjort her - og også fået svar fra en!!

Karl Erik Christensen

Fra : Niklas Petersen

Dato : 05-01-08 18:10

Kig her: http://sikkertnet.dk/wrt.html

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-01-08 18:22

Den Sat, 05 Jan 2008 18:14:33 +0100 skrev Ole C:

> Tak fordi du på humoristisk vis gør opmærksom på det rimelige i at
> studere brugsanvisningen før man henvender sig her

Det er jo ikke alle der, af en eller anden grund, formår at læse
brugsanvisninger. Har man bare en smule menneskekundskab, afslører
formulering og stavemåde jo dette.

Karl Erik Christensen

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-01-08 19:00

Den Sat, 05 Jan 2008 18:41:47 +0100 skrev Ole C:

> Hvis det virkelig er lykkedes OP at tilslutte routeren uden at læse i en
> brugsanvisning, så må man da håbe, at han er i stand til at forholde sig
> til de indlæg der er kommet med henvisninger til - - brugsanvisninger.
> Ellers er der et job for en mand med et stort menneskundskab.....

Lektion 1: Folk der slutter et indlæg med "På forhånd mange tak", ved som
regel godt, at de spørger om hjælp, og er yderst hengivne overfor
hjælperen.
De fortjener ikke den medfart, som er givet her. Dog har spørgeren fået
et link, som sikkert hjælper ham på vej. Hvis ikke, ville jeg også være
tøvende over at henvende mig her igen, hvilket ikke kan være meningen.

Karl Erik Christensen