trådløs opkobling
Fra : Glenn

Dato : 02-01-08 10:39

Har lige købt en bærbar acer 7720g den er koblet på en belkin wireles g
pluds mimo router, det virker fint trådløs så længe den får strøm via
lys nettet.
Hvis jeg derimod benytter en fast internet forbindelse kan den
fint køre uden lys nettet 220v ?

Glenn

Fra : Lasse Jensen

Dato : 02-01-08 11:15

Glenn wrote:

> [...]
> lys nettet.
> Hvis jeg derimod benytter en fast internet forbindelse kan den

Det trådløse netkort holder altså up med at fungere når den kører på
batteri?

I såfald er det for at spare strøm, så du skal ind og ændre opsætningen.
Mener Acer bruger deres eget powermanagement program, men præcis hvor og
hvordan kan jeg ikke huske. Kig dig omkring eller spørg manualen.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Glenn

Dato : 02-01-08 23:05

> I såfald er det for at spare strøm, så du skal ind og ændre opsætningen.
> Mener Acer bruger deres eget powermanagement program, men præcis hvor og
> hvordan kan jeg ikke huske. Kig dig omkring eller spørg manualen.

underligt: Tog notebooken med hen til mine venner og koblede den på en
deres router, her kørte den fint på batt ?

Venligst Glenn

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 03-01-08 20:48

Glenn <hall@esenet.dk> wrote:

> underligt: Tog notebooken med hen til mine venner og koblede den på en
> deres router, her kørte den fint på batt ?

Det kan være en indstilling i access pointen - den skal kunne "buffer"
mens klienten "sover".

--

"Any girl can be glamorous. All you have to do is stand still and look
stupid."